De ghost lipiza vond ik heerlijk zitten... en die schaapjesghost lijkt me ook geweldig

De london was niet echt mijn zadel, maar was heel erg prettig tussen 2 boomzadels in zodat ik wel kon blijven trainen. En omdat het 1e boomzadel niet optimaal paste groeide haar bespiering als kool :p met de barefoot. Binnen no-time kon ik van L naar XXL pommel.
Teteltee echt super leuk van je passervice!!! Goede actie!
Een aantal van ons wachten op een Ghost Western model

De bak is één groot zwembad en dat zal voorlopig niet minder worden als dit weer zo blijft. Verder ben ik iedere dag laat thuis en ik zie het ook niet zo zitten om in het donker nog naar buiten te gaan, ondanks een uitgebreid assortiment aan kerstboomverlichting in mijn zadelkast
Dan moet er nl. wel een echte pommel op, met een knop. Dan ben je 1 voordeel van de Ghost kwijt - de flexibele pommel. Dus kom maar met goede ideeën, dan wil ik dat best naar de fabrikant doorspelen. Dat is zelf ook een westernfan....
Het hidalgo zadel had mij overigens ook wel wat geleken hoor. Alleen door dat harde stukje zie ik daar vanaf. Over de Lexington twijfel ik nog. Het jammere daarvan is dat ze wat moeilijker zijn door te verkopen en misschien voor mijn IJslandertje wat te veel zadel zijn. De trekker trekt mij niet zo
) gereden met de halve prolite inlages aan de achterkant. Dat zal al een stuk beter
Vrijdag kan ik de laatste keer met dit zadel rijden en dan wil ik nog even proberen de kussens aan de voorkant wat breder te zetten. Paardje liep vandaag weer super met de Ghost
En ik zit ook super lekker. Ik ga nog wel even nadenken of ik er eentje met zweetbladen wil testen of met wrongen, maar eigenlijk heb ik die niet nodig. Het voorboogje houdt mij aan de voorkant stevig in het zadel. Ik vind het boogje zelfs wat te hoog. Wel zou ik denk ik een korter model willen testen nog. Hoe dan ook, hierbij wat foto's van de zadelafdruk na het rijden. Wat vinden jullie daarvan?

)

Nee toch niet..