Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quibje schreef:vandaag mijn kleinere fork binnen gekregen ( dank pmarena voor de snelle service)
en zadel schuift nu niet naar achteren, denk dat dit een goede keuze was
alleen... heb niet zo lang gereden vandaag maar het leek alsof de rug niet bezweet was waar de beugelophanging zit, met de grotere fork had ik niet het idee dat het daar droog bleef
kan een kleinere fork dit veroorzaken?
heb op faq gekeken op de barefoot site, maar kon mijn antwoord/vraag niet echt vinden
Shirley schreef:Zou er eerlijk gezegd ook geen zinnig woord over kunnen zeggen, sorry
Misschien anders even een PB'tje naar pmarena sturen ?
Ik heb sinds gisteren de Cherokee.
Wat een groot en zwaar zadel lijkt het zo op het eerste gezicht in vergelijk met de Cheyenne !
Wel duidelijk weer heel anders .. en wat ruikt dat leer toch lekker
Het kan wat opknap/schoonmaak/poetswerk gebruiken, maar het is op zich een mooi ding om in huis te hebben.
Nu nog op de pony
jomaro schreef:Shirley heb je echt steun met de wrong? Blijf het ook een leuk zadel vinden, wacht wel even tot jij hem zat benkom ik hem even ophalen om te passen
Pippaa schreef:Vind persoonlijk de cheyenne mooier, maar mijn paard heeft de singelplek nogal ver naar voren, waardoor een cherokee waarschijnlijk beter ligt. Daarbij is de cherokee wat groter, dan valt de buik van mijn merrie hopelijk wat meer weg. Ik zoek gewoon lekker verder.
Safiera schreef:Ja de mijne staat er opMaar dat is een maat 1 en je zoekt een 2 of niet?