Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tempus schreef:Ik kom hier ook even piepen. zijn er mss Belgische wow gebruikers die Eleonora als fitter
hebben? Normaal had ik een afspraak voor twee gemaakt om de kosten wat te delen. maar de tweede persoon heeft afgehaakt. Dus als iemand interesse heeft om zijn zadel te laten nakijken?
hwn schreef:Tempus schreef:Ik kom hier ook even piepen. zijn er mss Belgische wow gebruikers die Eleonora als fitter
hebben? Normaal had ik een afspraak voor twee gemaakt om de kosten wat te delen. maar de tweede persoon heeft afgehaakt. Dus als iemand interesse heeft om zijn zadel te laten nakijken?
Ik dacht dat er maar 1 Belgische fitter was, Equilotus?
room10 schreef:Hallo, ook hier een zeer tevreden wow gebruiker !! Mijn paard gaat naar een ander plekje en de wow krijgt hij mee. Voor mijn andere paardje wil ik nu ook dol-graag een wow ! Maar wederom ruim 3000 zit er echt niet in : ( ik zie mooie wow's 2e hands, waarvan ik weet wat ik wil en volgens mij voor mijn paard niet uitmaakt zijn de seat (diepte) de zweetbladen/wrongen, een plate is zo omgezet en verder is dus de vraag of je met of zonder tab kussen nodig hebt ? Ook hier is 2e hands wel aan te komen mocht het niet kloppen, de huidige kun je dan verkopen. Weet iemand waar het nog meer van af hangt ? Mijn huidige fitter gaat echt niet mee werken aan 2e hands perikelen, maar zowiezo haal ik er iemand bij om hem te beoordelen en aan te passen hoor, maar zou fijn zijn een indicatie te hebben wat er allemaal niet zou kunnen kloppen, aan te passen zijn buiten seat/zweetbladen/wrongen/plate ? Iemand anders ook 2e hands aan zijn paard laten aan passen ?
_Noah_ schreef:Stond Eleanora er nog tussen dan sinds de reorganisatie van wow Nederland er zijn er heel veel afgevallen zag ik.