Nieuw dekje gehaald, koste me 6€ en was helemaal niet ver rijden Is niet zon duidelijke foto, is Bordeaux rood, betere foto bij daglicht maak kk morgen (aangezien mijn pa geen dekjes maar wil zien verstop ik ze in de auto :p )
Gisteren de Eskadron freshberry big square binnen gekregen. Via een bokker gekocht. Wilde hem eigenlijk vandaag opdoen maar vond het een beetje zonde met de regen.
Prideeetje
Geplaatst: 11-11-16 22:01
Niew dekje van kramer: schowmaster dit is voor Kerstmis En getten van hary horse stout
Marieke1495
Geplaatst: 11-11-16 22:28
Nieuwe frontriem
Laatst bijgewerkt door C_arola op 12-11-16 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Off-topic gedeelte verwijderd
Nieuwe deken voor mn paardje is de horseware amigo bravo 12 wug. de deken die die nu op heeft was niet meer waterdicht en zaten ook wat kleine scheurtjes in, dus hij was toe aan vervanging. Straks even passen
Vandaag even mijn dekjes op foto gezet 8staan er niet bij, liggen thuis of zijn nog onderweg Buiten de 2e en 3e is alles dressuur Bruin zadelvormig Rode scapa Zwart merkloos Rood merkloos mer naam Roze hh met sterretjes Beige Anky Gele qhp Bordeauxrode br Witte br Gele eskadron Beige eskadron Bs (nieuwe collectie) Navy-roze eskadron Bs Lichtgroene-zwarte eskadron Bs