Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Ik heb geen florac om te testen. Omdat hij heel weinig verkocht wordt. Ik heb alleen een maremma florac op dit moment.
Hidalgo is wat veranderd en zit nu wat smaller dan de modellen van een paar jaar geleden.
Trekker zit breed inderdaad, alleen het dressuur model (inspiration) niet
Daphneeeej schreef:Buitenzinnig schreef:Ik heb geen florac om te testen. Omdat hij heel weinig verkocht wordt. Ik heb alleen een maremma florac op dit moment.
Hidalgo is wat veranderd en zit nu wat smaller dan de modellen van een paar jaar geleden.
Trekker zit breed inderdaad, alleen het dressuur model (inspiration) niet
Moet wel zeggen dat ik de inspiration in breed/34 kopijzer wel wat breed vind zitten hihi. Niet zo breed als een barefoot maar het is niet echt smal smal. De kopijzer 32 was wel aanzienlijk smaller in zitgevoel.
Anoniem schreef:Zitten bv ghost zadels ook op een breed paard nog relatief smal?
Barefoot vind ik te breed o brede paarden, voelde ik al op de tijdelijke haf ( Auw).
Meer die relatief smal zitten??
_suus19_ schreef:Pmarena: een bredere pommel gaat niet, de xxl zit erin.
De achterkant komt bv erg omhoog als pony haar hals laag heeft.
Vind je hem niet te ver op de schouder liggen?
Ze loopt er veel fijner onder dan onder haar andere zadel, maar mijn buitenrij maatje zegt dat het zadel echt niet lekker ligt als ze mij erop ziet rijden. Ik zie mezelf natuurlijk niet..