Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:xyzutu2
Ghost probeert iedereen tevreden te maken - maar om de productiekosten zo laag mogelijk te houden, moet je soms keuzes maken.
Kwetal schreef:xyzutu2 Ik bèn Ghostalthans, de wereldwijde vertegenwoordiger. Alle bestellingen en verzoeken lopen via mij
![]()
Micropell blauw is (nog) niet gevonden, wel Lorica in blauw.
mirijam schreef:Ik kom ook weer eens binnen vallen met wat vragen...
Ik heb een nieuwe Barefoot Cheyenne gekocht in maat 2 met de Mono-T beugelriemen.
Helaas passen daar de Compositi beugels niet aan.
Welke beugel kunnen er wel aan, ik zoek wat bredere en niet te duur.
Verder heb ik van iemand tweedehands een pad gekocht.
Zij gaf aan dat deze een maat 2 is.
Helaas is die te klein hij komt er net niet onder uit en is 59 cm.
Nu keek ik op de site en zie ik dat er tegenwoordig maat pony is 0/1 en maat paard 1/2.
Toch vreemd dat deze te kort is :-(
Mloes schreef:Sinds vandaag heb ik ook een boomloos zadel voor mijn haflinger (Barefoot Chetyenne).
Ik reed met een Thorrowgood, pony loopt er goed onder maar zadel ligt niet helemaal goed. M'n pony is bijna 26, bespiering wordt minder en alles gaat een beetje hangen (de zwaartekracht).
Nu dus boomloos proberen, juist zodat dit zadel comfortabel blijft liggen ondanks dat ze wat verandert qua bespiering.
Nu valt het me op dat het zadel verder naar achter komt t.o.v. een 'normaal' zadel. Heb al gevonden dat dit geen kwaad kan, maar vind het zadel toch groot ogen. Wat vinden jullie van het beeld? Pommel is maat M.
Pony loopt er trouwens goed onder, draf en galop niks gemerkt. Vooral ikzelf moet nog even wennen.
[ [url=m/R97ATl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WrHM3R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eMSQXR.jpg]Afbeelding[/url] ]