Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Vogeltje had ik al mailcontact mee gehad, is er echt 1 in de categorie "dat moet niet kunnen"...heel erg raar
Ziet er mooi uit Ollytje, straalt wel een bepaalde kwaliteit uit
Barefoot heeft weer een nieuw "Dressage One" zadel sample naar me opgestuurd, een dressuurzadel dat lijkt op een normaal dressuurzadel zeg maar. Ik zet hem morgen rondom op de foto en online als testzadel, ben wel benieuwd wat testers er van gaan vinden
pmarena schreef:Vogeltje had ik al mailcontact mee gehad, is er echt 1 in de categorie "dat moet niet kunnen"...heel erg raar
Barefoot heeft weer een nieuw "Dressage One" zadel sample naar me opgestuurd, een dressuurzadel dat lijkt op een normaal dressuurzadel zeg maar. Ik zet hem morgen rondom op de foto en online als testzadel, ben wel benieuwd wat testers er van gaan vinden
Kwetal schreef:Misschien moet hij gewoon liggen waar hij heen schuift? De meeste mensen leggen het ding in de nek van het paard
Mayflower_ schreef:pmarena schreef:Vogeltje had ik al mailcontact mee gehad, is er echt 1 in de categorie "dat moet niet kunnen"...heel erg raar
Lijkt het op deze? http://www.bokt.nl/markt/ad/133092/unie ... -one-zadel