Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prima2Donna schreef:Bij mij doet the horselet het niet meer hoor. "Thank you for this time" staat er. Ben benieuwd wat er de volgende keer op komt. Nu niks gekocht, mijn maat hebben ze in kleding bijna nooit (xxs/xs/164) en de dekjes waren niet zo mijn smaak
Autumnn schreef:_Bootsie schreef:Matchy tip!
De dunne truitjes van de Primark passen perfect bij ES Ice Blue en Pink Crystal/Pink Pearl
[ [url=m/x8mJYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e6gfqP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooheb je een linkje welke de blauwe is en heb je ook een foto als je hem aan hebt?
Prima2Donna schreef:Bij mij doet the horselet het niet meer hoor. "Thank you for this time" staat er. Ben benieuwd wat er de volgende keer op komt. Nu niks gekocht, mijn maat hebben ze in kleding bijna nooit (xxs/xs/164) en de dekjes waren niet zo mijn smaak
Paelja schreef:Denk log weer eens in op Bokt. Maar wat houd dat horselet in? En wanneer komt het terug? Haha
_Bootsie schreef:Autumnn schreef:Matchy tip!
De dunne truitjes van de Primark passen perfect bij ES Ice Blue en Pink Crystal/Pink Pearl
[ [url=m/x8mJYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e6gfqP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooheb je een linkje welke de blauwe is en heb je ook een foto als je hem aan hebt?
anoukwendy schreef:Prima2Donna schreef:Bij mij doet the horselet het niet meer hoor. "Thank you for this time" staat er. Ben benieuwd wat er de volgende keer op komt. Nu niks gekocht, mijn maat hebben ze in kleding bijna nooit (xxs/xs/164) en de dekjes waren niet zo mijn smaak
En nu hopen dat ze dan alles eens gaan verzenden
Nynkex01 schreef:Ik zoek ook nog bijpassende kappen voor de Emerald, green lake is inderdaad uitverkocht