Niet de nieuwste collectie maar wel eindelijk gevonden voor een normale prijs (bicolor darkred). Ben er super blij mee. Set nu eindelijk compleet naar mijn zin.
Dat vestje had ik al eerder aangehad, maar ik vond 80 euro te duur. Nu lag hij vandaag bij de uitverkoop van kraaij voor 40 en precies in de juiste maat!
Helaas bevalde het hoofdstel wat ik een tijdje geleden hier had gepost niet naar wens. Dus vandaag een andere gekocht! Een Dyon Dressage die ik in eerste instantie al wou, gelukkig nu gedaan!
Ik heb eindelijk mijn platinum collectie op de foto gezet! er ontbreekt alleen nog 1 halster! Ik Moet nog een koraal kleur binnen krijgen!
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 14:06
na alle tentenverkopen in nl had ook belgie een tentenverkoop, vandaag laatste dag, dat was ook nog 20% korting op alles en in de winkel 10% ik heb de roze nieuwe eskadron vast gehad, vond het niet echt iets anky heb ik ook vast gehad, vond ik net iets te duur voor wat het was (en bs van eskadron vind ik dan niet duur :p )
alles bij elkaar
hoofdstel van hh, gekocht in de winkel, was 80€-10%
nieuwe cap, zit perfect (heb moeilijk hoofd) en dat voor 15€-20% in de tent
nieuwe longeerlijn voor 6€-20%
een bitje, prijs weet ik even niet meer
superleuke springschoenen voor 12€-20%
en een paars (lijkt niet zo op de foto) uitrijdeken van br voor 20€-20%
Tsplendid
Geplaatst: 04-10-16 18:49
Zo nu is mijn paard wel verwend genoeg de laatste tijd
Een V-vorm frontriem omdat het wat mooier uitkomt op Horonae's vrij lange hoofd. Ik vind het wel mooi staan! -ze stond een beetje te dutten op de foto-