PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:50

Ik vind de anniversary collectie dus echt leuk, vooral dat jasje inderdaad! Dekje toch ook wel mooi, past mooi bij mijn gouden gespjes enzo, maar €99,-... ik doe het toch ook maar niet O:)

Queijo

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:12

Ik dacht dat thyme, pistachio en sage wel hetzelfde zijn?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:20

Ik heb een thyme shirt en sage + pistache (niet met witte rand) en dan is de thyme net iets donkerder/groener.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:21

Oeps zag die extra 15% korting en opeens 12 items gekocht := :') nieuwe rijbroek, vest, blouse, 3 frontriemen, lichtblauwe beschermers, petrol beschermers, sokken en een sjaal. Toch wel leuk zo al die items samen 300 euro! Lekker zoveel korting! *\o/* ben benieuwd wanneer het komt.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:25

xjanabananax schreef:
Ik ben ook wel erg aan het neigen om te gaan bestellen bij horselet, vallen alle soorten baselayers met lange mouwen een beetje hetzelfde qua maat? Ik heb de Willow in xs. :o

Ik heb van de dunne baselayers alleen de Willow van PS. Verder heb ik nog shirts met korte mouwen en een dikkere baselayer (Bonnie). Normaal heb ik maat S, maar van de Willow maat XS. Ik heb gemerkt dat als er veel stretch materiaal in zit (>20-25%), ik een kleinere maat moet nemen omdat ze anders te ruim zitten in mijn eigen maat. Als ik je dus een tip moet geven dan zou ik kijken naar hoeveel stretch materiaal er in de kleding zit en als dat hoog is en je wilt dat kleding mooi aansluit, dan zou ik een maat kleiner nemen.

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:49

Figo88 schreef:
Ik heb van de dunne baselayers alleen de Willow van PS. Verder heb ik nog shirts met korte mouwen en een dikkere baselayer (Bonnie). Normaal heb ik maat S, maar van de Willow maat XS. Ik heb gemerkt dat als er veel stretch materiaal in zit (>20-25%), ik een kleinere maat moet nemen omdat ze anders te ruim zitten in mijn eigen maat. Als ik je dus een tip moet geven dan zou ik kijken naar hoeveel stretch materiaal er in de kleding zit en als dat hoog is en je wilt dat kleding mooi aansluit, dan zou ik een maat kleiner nemen.

Super fijn al die snelle reacties! Ik heb inderdaad normaal ook maat s en Willow pas ik dus de xs goed. Goede tip dus van jou! Ik heb inderdaad graag dat het goed aangesloten zit of anders veel te wijd, er zit bij mij niks tussenin :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:13

xjanabananax schreef:
Figo88 schreef:

Super fijn al die snelle reacties! Ik heb inderdaad normaal ook maat s en Willow pas ik dus de xs goed. Goede tip dus van jou! Ik heb inderdaad graag dat het goed aangesloten zit of anders veel te wijd, er zit bij mij niks tussenin :')

Haha, dat heb ik dus ook! En graag gedaan, fijn dat je er iets mee kunt! :j

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:16

En misschien is deze reactie overbodig, maar the Horselet is alleen vandaag nog. Dus als je nog wilt bestellen dan moet je dat niet tot morgen uitstellen :o

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:19

En vergeet de extra 15% korting niet bij horselet LASTDAY15.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:21

Lotte_Wessel schreef:

Inderdaad! :j _O-

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:31

Ik heb een baselayer (grijs) besteld in de hoop dat hij bij mijn grijze Kentucky past *\o/*
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 08-11-21 00:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:45

Oké, ik ben ook gezwicht :')

Heb 3 frontriemen, een baselayer en vest besteld!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:58

Drico schreef:
Oké, ik ben ook gezwicht :')

Heb 3 frontriemen, een baselayer en vest besteld!

Mooi hè die frontriemen! Ik heb er ook 3 besteld! <3 *\o/*

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:04

Ik heb ook eerder vandaag 4 frontriemen besteld :o <3 Ben echt zo benieuwd hoe ze er in het echt uitzien!

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:50

Lotte_Wessel schreef:

Die ben ik zeker niet vergeten haha! Ook ik ben toch gezwicht, 2 keer de taylor legging met bijpassende baselayer en nog een losse baselayer. Wel heel goedkoop shoppen zo op deze manier.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 07:30

Thehorselet doet het nogsteeds, de code ook, dus ik heb nog wat beschermers besteld, ben benieuwd

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:04

Haha ik ben gisteren ook nog gezwicht voor wat extra's, maar nog steeds niets vernomen van mijn eerste bestelling (31 oktober geplaatst) dus ben benieuwd of dit wel goed gaat komen.... Lang leve Klarna

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 10:07

Lys_PPA schreef:
Haha ik ben gisteren ook nog gezwicht voor wat extra's, maar nog steeds niets vernomen van mijn eerste bestelling (31 oktober geplaatst) dus ben benieuwd of dit wel goed gaat komen.... Lang leve Klarna

Nee ik had de 31e ook al wat gekocht, en niks gehoord
Maar ook 21 oktober en dat was er 2 dagen later. Dat heb ik teruggestuurd en als ik op dat zendingsnummer kijk, is het iets uit saudi arabie en johannesburg, like wtf :') dus hoop dat dat goed gaat

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:10

Lotte_Wessel schreef:
Oeps zag die extra 15% korting en opeens 12 items gekocht := :') nieuwe rijbroek, vest, blouse, 3 frontriemen, lichtblauwe beschermers, petrol beschermers, sokken en een sjaal. Toch wel leuk zo al die items samen 300 euro! Lekker zoveel korting! *\o/* ben benieuwd wanneer het komt.

Welke code is dat die je gebruikte?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 10:26

Hagel schreef:
Lotte_Wessel schreef:

Die is al 15 keer gezegd ofzo :=
Lastday15

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:53

maessie schreef:
Hier geen koopdrang bij de horselet gelukkig. Nog iemand die voor de anniversary collectie gaat? Vind de bomber wel gaaf, de rest niet zo. Maar de prijs is me net wat te gek voor een eigenlijk niet rij jasje. Ik save maar even up voor black friday :D En dinsdag komt onze nieuwe bengaal, dus daar komt nog wat spul voor binnen :j

[ [url=m/QvBRUu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele gave bomber, alleen eeuwig zonde van het gigantische, schreeuwerige logo op de achterkant. Anders had ik hem gekocht om gewoon te dragen, niet tijdens het rijden.

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:04

anoukwendy schreef:
Hagel schreef:

Die is al 15 keer gezegd ofzo :=
Lastday15

Nou nou, rustig maar. Dit topic gaat zo snel. ;)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:14

Ik ben wel benieuwd wanneer de site offline gaat, want alles werkt inderdaad nog gewoon. Niet goed, anders ga ik straks nog meer kopen :') _O-

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:30

Bij mij doet the horselet het niet meer hoor. "Thank you for this time" staat er. Ben benieuwd wat er de volgende keer op komt. Nu niks gekocht, mijn maat hebben ze in kleding bijna nooit (xxs/xs/164) en de dekjes waren niet zo mijn smaak :o

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:37

Prima2Donna schreef:
Bij mij doet the horselet het niet meer hoor. "Thank you for this time" staat er. Ben benieuwd wat er de volgende keer op komt. Nu niks gekocht, mijn maat hebben ze in kleding bijna nooit (xxs/xs/164) en de dekjes waren niet zo mijn smaak :o

Ik ben zo blij met mijn maat L/42. Ik heb altijd geluk in de sale.

Das dan ook de enige reden dat ik blij ben met mijn vetjes -O- ;)