Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:TrIjNiE__ schreef:Hoelang duurde het bij jullie voor jullie Barefoot aankwam? Ik wacht al een week en mijn geduld raakt op
BalenAls je iets gekocht wil je het toch eigenlijk liefst direct hebben
![]()
Heb je geen levertijd opgekregen van degene bij wie je hem besteld hebt?
De ene keer kan het langer duren dan de andere keer..... als iemand 's ochtends een zadel bestelt dat op voorraad ligt, en de betaling wordt direct overgemaakt zodat die er 's middags is, dan kan het zadel dezelfde dag nog verstuurd worden en heb je het een dag later al binnen
Als de betaling wat langer op zich laat wachten of je net pech hebt dat een zadel even niet op voorraad is of speciaal gemaakt moet worden, dan kan het natuurlijk wat langer duren maar als het goed is word je dan wel gewoon op de hoogte gehouden over de levertijd
Sonja89 schreef:Het is vast al eens besproken hier, maar wat betekenen droge plekken onder de beugelophangingen? Paard was verder onder het zadel overal bezweet, behalve de ruggengraat dan.
Rider01 schreef:Sonja89 schreef:Het is vast al eens besproken hier, maar wat betekenen droge plekken onder de beugelophangingen? Paard was verder onder het zadel overal bezweet, behalve de ruggengraat dan.
kwam dit tegen met de zoekfunctie misschien heb je er wat aan?
[HAR] drukplekken Barefoot
uudje schreef:Sjonge jonge Zat een paar dagen op een pagina over bitloosrijden en horsemanship en dergelijke op FB. Daar zijn ze dus echt anti bit, mag natuurlijk niks mis mee. Maar toen ik daar begon over boomloos nou toen waren de rapen gaar geloof ik. Moest mijn eigen daar zo verdedigen over het boomloos rijden. ik gaf ook aan van dat iedereen daar zo anti bit is maar er niet gekeken word naar wat een boom kan doen op een paardenrug? Nou ben daar gauw gekapt want erg vriendelijk was die sfeer daar niet.