Pagony dressage boots voor en achter in sparkly zwart. De achterste ga ik omruilen tegen goude voor de voorbenen vind het toch maar vreemd van die hoge dingen om de achterbenen.
En mijn nieuw eskadron in actie. Vorige keer gekocht in sterksel die hebben aankomende week ook weer uitverkoop!
_Lina
Geplaatst: 20-07-16 22:22
Hier mijn nieuwe setje van BR nog eens te paard. De kleur heet Angel Blue, dekje is een full dressuur en getten zijn ook full.
Anoniem
Geplaatst: 25-07-16 14:16
deze middag even naar ej breda gereden voor de -21% actie -gele pad van qhp (ging uiteindelijk nog 50% af wegens 'opruiming) -dazenspray -een paar rijsokken -roze halster met zo van die 'bollen' (had de pony op ons werk ook en vond het veel te schattig) -bruin leren halster
de beige ankypad is via kiala aangekomen, heb hem uiteindelijk 12.50 betaald omdat er aan de binnenkant een herstelling was
Vandaag weer goed gewinkeld! -Petrie Melbourne laarzen -Knoflook voor paardlief -Nieuwe zweep van Döbert (mijn vorige was gebroken toen die tussen mijn kastje kwam) -Nieuwe paardrijsokken -Rits schoonmaak spul om hopelijk mijn andere Petries te kunnen repareren.
En nog een mooie rode halsband voor hondlief.
Anoniem
Geplaatst: 06-08-16 20:46
nieuwe spuletjes, ik ging eigenlijk alleen om een bitje en een zweepje:
2x rijsokken zwart zweepje bruine peesbeschermingsset (voor de helft van de prijs ) enkelgebroken bitje voor blesco
Naar de divoza geweest zo jammer dat er geen in zeeland zit
Weer flink geshopt!
Couture hippique wedstrijd jasje Een Anky tas voor het jasje Bucas competition cooler Eskadron cooler Animo oornetje Roekl handschoenen Staart en manenspray Lijnzaadolie Hoevenkrabber met een lampje erin Stressless spuit En laatst nog een lemieux zadelbontje met inlages
Iriswolf
Geplaatst: 22-08-16 11:58
Nieuw dekje van eskadron, en andere spullen waar ik helaas nog geen foto's van heb .
Bralindy
Geplaatst: 24-08-16 19:56
Ik kom hier even mijn stoere halster-hoofdstel van Barefoot showen. Zo awesome!
Vandaag 2 hele gave dekjes van pk gescoord op horse event! Was 2 voor 35 dus maar 2 meegenomen de kleuren zijn hunter green en true blue. Ik ben benieuwd hoe ze gaan bevallen! (Fotos zijn niet echt goed sorry daavoor)
Vandaag gelijk mn nieuwe dekjes uitgetest en wat beter foto's gemaakt. Ik ben er zo blij mee, ze liggen echt super! Schoft ligt helemaal vrij en hij is geen cm verschoven tijdens het rijden