Vorige ronde ook al het Thyme dekje besteld, Thyme legging en het mutsje voor bij de Plum Ombre

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmotje schreef:Ik ben van de week door mezelf overgehaald om toch een dekje te kopen voor mijn vos. Hij zit al een poosje in de lappenmand, dus rijden we niet veel meer, maar voor die paar keer dat ik er wel op mag zitten... toch de ES Bronze Gold gekocht.Het was heel even spannend, omdat het toch oranje op een vos is, maar heel erg blij mee!
![]()
[ [url=m/RECzCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YYW4JW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prima2Donna schreef:Heb even nog wat rondgesnuffeld op verschillende websites voor PS of Sweden. Weet iemand of het suede burnt orange dekje nog ergens te verkrijgen is? Deze lijkt mij eigenlijk mooier staan op mijn paard dan de ES bronze gold.
Figo88 schreef:Kimmotje schreef:Ik ben van de week door mezelf overgehaald om toch een dekje te kopen voor mijn vos. Hij zit al een poosje in de lappenmand, dus rijden we niet veel meer, maar voor die paar keer dat ik er wel op mag zitten... toch de ES Bronze Gold gekocht.Het was heel even spannend, omdat het toch oranje op een vos is, maar heel erg blij mee!
![]()
[ [url=m/RECzCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YYW4JW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat heel mooi! En sterkte ermee, wat heeft hij?