Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:32

Lukasje schreef:
Farjen schreef:
Die berry red enz vind ik heel mooi maar dat is niet zo geweldig op een rode vos denk ik

Nee, dat denk ik ook niet. Verder met je eens dat het een mooie kleur is!

Mijn merrietje is wel vos-achtig bruin, het staat haar wel redelijk goed vind ik. Maar ben het met je eens dat op een goede bruine/zwarte of schimmel het beter zou staan..

Fangio schreef:
@ SBravour, ik kan vooral niet stoppen met kijken naar jouw prachtige laarzen. Ik wou dat ik van die mooie slanke benen had.

Ah, dat is echt een super lief complimentje <3 Zulke benen zijn ook niet alles hoor, namelijk vrij duur, als 't laarzen betreft }>

Goldie schreef:
Ik zit vooral naar die singel te kijken :+

Haha, dat is een H-singel - van Wow! Fijn ding!

xxxmh

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:22

Vandaag mijn frensh rose binnen gekregen. Had hem iets lichter verwacht. Ben benieuwd hoe die staat!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:45

Iemand een tip voor een bijpassende polo en/of longsleeve bij de kleur Blackcurrant? :) Die van LeMieux zelf lijken overal uitverkocht in mijn maat (M/L).

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:46

I'm in love <3
Afbeelding
Mijn merrie met de Ink Blue

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:01

Afbeelding
Mijn spekje met de Midnight!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 23:01

Goldie schreef:
I'm in love <3
[ [url=m/kfDTQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn merrie met de Ink Blue

Ohh, dit had ik niet moeten zien :x
Ik probeerde mezelf ervan te overtuigen dat de ink blue niet bij mijn bruine PRE zou staan :')
Is de kleur zoals op de foto of is hij in het echt toch anders?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 23:04

Hij is iets blauwer dan op die foto. Echt waarom zijn kleuren zo moeilijk op de foto te krijgen.
Ik vind hem heel mooie diep blauw/paarsig iig en het stond dus heel mooi bij een bruine :))
Hier nog een andere foto
Afbeelding

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 06:16

Goldie schreef:
Hij is iets blauwer dan op die foto. Echt waarom zijn kleuren zo moeilijk op de foto te krijgen.
Ik vind hem heel mooie diep blauw/paarsig iig en het stond dus heel mooi bij een bruine :))
Hier nog een andere foto
[ [url=m/pUwBfK.jpg]Afbeelding[/url] ]

oe paarsig?? Dat had je niet moeten zeggen, nou wil ik hem ook :(:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 07:50

Goldie schreef:
Hier nog een andere foto
[ [url=m/pUwBfK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij staat inderdaad echt prachtig op bruin! <3
De plum die ik laatst via Amazon wilde bestellen (na een tip van hier) had na 2 maanden nog steeds geen levertijd, dus die heb ik toch maar geannuleerd. Dan is het volledig gerechtvaardigd dat ik nu de ink blue koop hè? :o :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 07:56

Haha Hubbels, doen :))
Ik ben er echt verliefd op, vind het echt een geweldige kleur :D
2 pagina's terug staat ook een goeie foto van de kleur voor als je nog niet overtuigd bent :P

Figo88: Absoluut! Toch kan ik de Plum ook echt aanraden hoor }>
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 08:07

Ik moet mijn ink nog uitpakken :+ en op mijn paard leggen haha. Zal ik eens doen als ik op stal ben. Kan dan de Loire dressuur matchen op bruin paard met zwart tuig, en de suède spring op datzelfde paard met cognac tuig.

Kwestie van alle opties te kunnen overwegen nietwaar O:)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 08:15

Alle bruine paarden gelieve uit dit topic te verdwijnen, niet goed voor mijn centjes :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 09:28

Ink is toch ook wel mooi. Misschien ooit als die in de leegverkoop gaat hahaha

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:34

Ik krijg vandaag mijn Ink blue Cc binnen voor mijn donkerbruine }> Maar ze heeft nog tot minstens dit weekend vrij dus zal dan pas op zijn vroegst spammen :P

Hier breidt de collectie zich ook uit: het begon met een cotten green, inmiddels binnen erg korte tijd een suede blueberry, mulberry en ink blue cc toegevoegd :o De weatherbeeta look-a-likes zijn een best leuke goedkopere variant en heb ik er ook een paar van, maar hun slijtvastheid valt me erg tegen helaas. Dus dan maar de echte :$ :+

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:35

Ik ga proberen om volgende week de Loire Champagne te spammen op een donkerbruine O:)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:47

Vientje schreef:
Ik krijg vandaag mijn Ink blue Cc binnen voor mijn donkerbruine }> Maar ze heeft nog tot minstens dit weekend vrij dus zal dan pas op zijn vroegst spammen :P

Hier breidt de collectie zich ook uit: het begon met een cotten green, inmiddels binnen erg korte tijd een suede blueberry, mulberry en ink blue cc toegevoegd :o De weatherbeeta look-a-likes zijn een best leuke goedkopere variant en heb ik er ook een paar van, maar hun slijtvastheid valt me erg tegen helaas. Dus dan maar de echte :$ :+

Wat vind je de grootste verschillen tussen Lemieux en Weatherbeeta?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:56

Jullie zijn slecht!! Ik vind paars niet eens mooi en toch wil ik die incl Loire :+

@vientje, dat zijn volgens mij allemaal zo een mooie kleuren op bruin!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:57

IT’S SO PRETTYYYYY !!!!
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:12

Mooi!

Hoe reageerde je vriendin op der Peacock verrassing? :D

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 13:10

Pfff die komt pas 23 oktober dus ze weet nog van niks. Praat me al 100 keer bijna mijn mond voorbij :')
Hypostore levertermijn: 2,5 maand
Dekroo levertermijn: 4 dagen

Moest iemand een lijstje bijhouden _O-

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 16:48

De frensh rose op een manege paard waar ik vanmiddag privé les mee had. Vrijdag heb ik een foto op mijn bijrijdpaard (haflinger).

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 16:58

Goldie schreef:
Haha Hubbels, doen :))
Ik ben er echt verliefd op, vind het echt een geweldige kleur :D
2 pagina's terug staat ook een goeie foto van de kleur voor als je nog niet overtuigd bent :P

Figo88: Absoluut! Toch kan ik de Plum ook echt aanraden hoor }>
[ [url=m/G9cWRe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ssst!! :x
Heel mooi inderdaad! Maar mijn geduld was na ruim 2 maanden en werkelijk geen enkele indicatie qua levertijd echt wel op. En ik heb inmiddels rond de 20 LeMieux dekjes, dus op zich kan ik wel even vooruit :o
Maar de ink blue gaat er zeker nog komen!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:07

mavantos schreef:
Wat vind je de grootste verschillen tussen Lemieux en Weatherbeeta?

Ik heb ook 2 dekjes gehad van Weatherbeeta, de roze en turquoise. Super mooie kleuren, maar mijn gevoelige en af en toe behoorlijk miepende PRE reageerde fel op de dekjes tijdens het rijden.. LeMieux erop, geen probleem, Weatherbeeta en meneer begon te klooien.. -O- Raar, maar waar.. >;) :')
Ik heb het ook meerdere keren geprobeerd, mijn instructrice heeft ook meegekeken, maar hij vindt de voering van de Weatherbeeta's dus duidelijk niet fijn. En hoewel hij echt moeilijk kan doen om de kleinste dingetjes, ben ik het als ik heel eerlijk ben wel met hem eens dat de voering van beide dekjes echt heel anders voelt. De Weatherbeeta voelt stug/ruw, terwijl LeMieux zacht en echt fijn voelt.
Wat betreft de kwaliteit (op langere termijn) kan ik dus weinig zeggen, ik heb het ene dekje aan een vriendin cadeau gegeven (haar paard reageert er totaal niet op) en de andere verkocht.
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 30-09-20 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:08

Granoek schreef:
Ugh ik heb dan ook nog zo’n vriend die effectief oplet en interesse toont in wat ik doe. Ik dacht mijn navy mesh snel snel tussen de dekjes te sneaken maar toen ik er mee ging rijden zei hij ‘deze heb ik nog nooit gezien en ziet er verdacht nieuw uit’.

De zwarte die onderweg is gaat eerst een paar weken in de kast liggen denk ik, dan kan ik zeggen ‘neeee gek die heb ik al lang’

Dit is zo herkenbaar hahaha, ik heb mn vriend verteld dat ik alleen de steel blue van ES nog ga kopen, maar de ink blue van lemieux staat ook nog op de wishlist. Ben nu aan het bedenken hoe ik ze toch allebei kan nemen, zonder dat hij er achter komt... ;D

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:33

Ik ben wel heel benieuwd naar een foto van de Blackcurrant en Ink Blue, heeft iemand die? :D