pmarena schreef:pleiada schreef:Bob Marshalls zijn heerlijke zadels..Ik heb er een gehad en kon er heerlijk op doorzitten,maar door de beugelophanging kon ik met mijn korte pootjes amper lichtrijden..Het was voor mij om uit te proberen en heb hem weer verkocht..Ik denk als je de beugelophanging wat naar achteren hebt of je bent wat langer dat het veel beter is
Je ziet heel af en toe dat iemand een BM heeft waarbij ze de beugelophanging speciaal een stuk verder naar het midden van het zadel heben laten zetten, in plaats van zo aan de voorkant zoals hij standaard zit. Maar ik begrijp dat ze dat niet graag doen, dus je ziet het heel weinig jammer genoeg.
Ik heb zelf ook korte pootjes en wanneer de beugelophanging zo ver naar voren zit dan kun je er inderdaad niks mee....ben je net zo'n klein kind op een driewieler waarbij de trappers aan het voorwiel zitten en je zelf tussen de achterwielen zit
Lichtrijden of een verlichte zit aannemen zijn dan eigenlijk niet mogelijk of althans je zit dan totaal niet in balans, echt balen is dat![]()
Het zijn wel gewoon hele mooie zadels, zeker die met een peaked pommel en zo'n hoevenkrabber tasje
Ja het zijn hele leuke zadels,maar met de standaard beugelophanging niet te doen..Ik heb normaal totaal geen moeite met lichtrijden,had eerder juist vaak met boomloos moeite met doorzitten

Haha dat van die driewieler is nogal grappig,nu zie ik het de hele tijd voor me