Beide pony's uitgerust met de nieuwe collectie van Stout en de Uberfoute collectie van Divoza
Welsh A met Stout
Shetlander met foute paardjes; ( de fleece is net te groot,maar 1 maat kleiner zat hij veel te krap van voren)
En nieuwe set voor het rijden, voortuig, hoofdstel en laarzen. Zadel wordt binnenkort besteld in dezelfde kleur;
( vieze bitringen zijn na de foto afgeknipt)
Zinn
Geplaatst: 13-04-16 12:43
Eskadron Platinum Navy
Narcissa
Geplaatst: 13-04-16 17:24
Tweedehandse WOW zadel kunnen overnemen. Zahire loopt er zo heerlijk mee!
En een nieuw dekje en nieuw hoofdstel ervoor . Neusriem zat wel erg scheef
Flynnieman
Geplaatst: 15-04-16 23:13
Nieuwe beugels, hopelijk zijn ze echt zo fijn als ze beweren Er is ook een nieuwe decathlon bij mij in de buurt, zomerrijbroek gevonden van dunne stof
Anoniem
Geplaatst: 23-04-16 11:25
ff tentenkampje gedaan: roze dekje met sterren van hh (20 euro) roze scapa dekje (25 euro) zwart-bruin hoofdstel (29 euro) roze touw (6 euro) enkelgebroken bitje (6 euro) vliegendeken (jammer genoeg het verkeerde deken meegenomen gelukkig dat er nog volk gaat dat ik ken was 25 euro) en een roze zweep voor 6 euro die ik even kwijt ben op de foto
Cerastes
Geplaatst: 28-04-16 15:06
Nieuwe fleecedeken
Lowara
Geplaatst: 28-04-16 17:30
Als echte suikertante gisteren dit setje voor mijn 5 jarige neefje gekocht hij komt regelmatig bij mij rijden en was vanochtend suuuupertrots met zijn echte paardjes kleertjes was een combinatie met dit dekje en frontriem;
Vandaag weer eens langs de epplejeck geweest dingen die ik heb meegenomen: -micklem multi bridle -leren laarzen -effax om je zadel enzo in te vetten -borsttuig met martingaal voor de buitenritten -anti klit -zwarte kogekbeschermers van br
Vanmiddag gelijk mn hoofdstel uitgeprobeerd en hij loopt er zoo lekker mee. Ben er echt super blij mee
Saaams
Geplaatst: 05-05-16 19:33
Nieuw zadel bij country mill dinsdag.
Vandaag bij ej een eskadron dekje en br peesbeschermers.
Nieuw hoofdstel voor mijn nieuwe merrie! Leuk simpel voor een zacht prijsje en leer voelt heerlijk soepel, had ik niet verwacht. Stok achter de deur dat ik nu ook dressuur met haar moet gaan starten haha