Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikkelFire schreef:Kimley schreef:Volgens mij past dit ene shirtje perfect bij de sapphire?
[ [url=m/5U9vCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die lichtblauwe past misschien wel bij de Marine en die groene bij de Emerald?
Farjen schreef:SpikkelFire schreef:Die lichtblauwe past misschien wel bij de Marine en die groene bij de Emerald?
Die groene wou ik inderdaad voor bij de emerald van PS. In augustus gepre-orderd maar nooit mogen ontvangen![]()
De blauwe en grijze heb ik ook, mooie shirts!
_MelisS schreef:Samantha_ schreef:Staat een brick orange op mp, maar verkoper is pas een week op mp en geen recensies..
Je bent me net voor!
Ik zat ookal te kijken... maar vind het altijd een beetje spannend.. dus laat ik het maar
Ik heb echt het perfecte shirt voor bij de sapphire! Zal zo even foto maken!
SpikkelFire schreef:Farjen schreef:
Die groene wou ik inderdaad voor bij de emerald van PS. In augustus gepre-orderd maar nooit mogen ontvangen![]()
De blauwe en grijze heb ik ook, mooie shirts!
Ow dat is balen zeg!
Heb jij de donkerblauwe? Past ie goed bij de lemieux navy? Even klein uitstapje in het topic
SpikkelFire schreef:Ja balen..
Vraagje; een tijdje geleden had iemand hier foto's gepost van een insta-account met dekjes die lijken op PS en ES, maar die waren (nog) niet verkrijgbaar in NL. Weet iemand toevallig nog welke dat was? Ik heb al gezocht, maar kan het zo snel niet vinden in het topic..
Lottekuhh_x schreef:SpikkelFire schreef:Ja balen..
Vraagje; een tijdje geleden had iemand hier foto's gepost van een insta-account met dekjes die lijken op PS en ES, maar die waren (nog) niet verkrijgbaar in NL. Weet iemand toevallig nog welke dat was? Ik heb al gezocht, maar kan het zo snel niet vinden in het topic..
Lara Tweedie