Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:_Aine schreef:Iemand eigen ervaring met beugeldraaiers?
Ik heb gewoon voorgedraaide Wall's beugels gekocht. Zijn super dingen
Gedraaid én schuin (twisted and slanted/crooked). Met 2"en 3" bovenkant (neck).
[ Afbeelding ]
Daphneeeej schreef:Toch maar mijn hidalgo alvast op paard showen. Heb nog geen goede foto's kunnen maken ivm het weerElke keer als ik ga rijden met het zadel belanden we in een stortbui (wel te zien op de foto) Maar voor het idee hier toch een foto'tje alvast. (heb naderhand de ligging nog aangepast met de kussens en wat inlages)
Ben er wel weer heel blij mee. Zit echt weer als een huis!
[ [url=m/Y7Ugjv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peetstap schreef:Daphneeeej schreef:Toch maar mijn hidalgo alvast op paard showen. Heb nog geen goede foto's kunnen maken ivm het weerElke keer als ik ga rijden met het zadel belanden we in een stortbui (wel te zien op de foto) Maar voor het idee hier toch een foto'tje alvast. (heb naderhand de ligging nog aangepast met de kussens en wat inlages)
Ben er wel weer heel blij mee. Zit echt weer als een huis!
[ [url=m/Y7Ugjv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopenlijk ligt zadel na het aanpassen heel wat vlakker en ruimer rond schoft, want op deze foto kan ik me niet voorstellen dat paard en jij dit fijn vinden zo.
Buitenzinnig schreef:Beter leer, ruggengraat vrijheid is bij de 2 en special verbeterd, het zit comfort, singelsysteem is verbeterd (kwaliteit). De singelstoten zijn afneembaar volgens Hidalgo. Ik hoop deze week de zadels binnen te krijgen om eens te kijken.
Ook is de vorm van de kussens wat veranderd.