Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar dat gaat gewoon prima! 
Kwetal schreef:Heb ik ergens gezegd dat ik tegen natuurlijke materialen ben??? Ik dacht (wellicht ten onrechte) dat kunststof afgeserveerd werd als broeierig en van slechte kwaliteit, terwijl sommige kunststoffen een goede vervanger zijn van de natuurlijke.
Ik bedoelde: als er echte alternatieven zijn voor natuurlijk, dus met even goede eigenschappen, of er dan een reden is om toch voor de een of de ander te kiezen.
Ik denk dat veel mensen hier in dit topic al zo'n 10 (20?) jaar reden voor ze uberhaupt voor het eerst echt met boomloos in aanraking kwamen. Ik vond boomzadels altijd al nare dingen - vooral als je wilt doorzitten in draf, dan heb je dus twee lichamen die aan beide kanten tegen een plankje timmeren.
Misschien dat jij het gevoel van stevigheid ook meer uit een smallere A-vorm haalt? Volgens mij hebben Barefoot en Ghost allebei smalle verhogende kussentjes die je onder de zitting kunt plakken om smaller te zitten. Misschien dat dat helpt? 
Duhelo schreef:rij een trekpaard, dan is dat niet enkel het gevoel maar de werkelijkheid
Edit: alleen krijg ik mijn tenen niet zo netjes naar binnen