Set is compleet: nieuw zadel (en beugels, riemen en dekje)
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 31-03-16 15:20
Nieuw hoofdstel voor m'n schimmel. Donkerbruin (zelfde kleur als m'n zadel) met anatomisch en zacht onderlegd kopstuk, brede en zacht onderlegde aansnoer neusriem waar je ook de sperriem makkelijk vanaf kunt halen en mooie hangende frontriem met twee rijen steentjes en rijtje pareltjes.
Zo onwijs blij mee! Van de week foto maken op schimmeltje!
ik heb vanmiddag mijn wedstrijdpolo laten bedrukken met mn zelfontworpen logo ik kan hem morgen gelijk gebruiken echt super blij mee! het is een voorproefje van mn moeders nieuwe bedrijf By Dirkje op fb
mijn enige 'engelse' setje dat ik nog in gebruik heb is mijn wedstrijdsetje gewoon goedkoop setje van decathlon, merkloos en een rijbroek die ik ooit voor 10 euro heb gekocht bij tentenkamp
plastron en haarnetje staat er niet bij, vind ik voorlopig niet en peesbescherming omdat ik die moet aandoen van eigenaar wiens paard ik rijd tijdens de onderlinge dressuurwedstrijden
Mijn nieuwste dekjes En een nieuwe hooizak voor op de trailer
Anoniem
Geplaatst: 10-04-16 15:09
vandaag naar opendeurweekend gewest in een winkel hier in de buurt een rambo deken gekocht, aangezien er veel mensen het me aanraadde omdat mijn pony graag dekens sloopt, hier nog eens 10% korting op gekregen