Wat dragen jullie eigenlijk bij de Faded Fuchsia? Kan zo snel niks passends vinden
Lys_PPA
Geplaatst: 04-11-21 14:06
_Bootsie schreef:
Wat dragen jullie eigenlijk bij de Faded Fuchsia? Kan zo snel niks passends vinden
In verband met de blauwe rand draag ik daar meestal gewoon blauw bij.. Heb er wel eens n roze/paars vest bij aan (allemaal oude collectie-items), maar vind ik persoonlijk iets te girly dus ik neutraliseer het felle dekje liever met blauw.
Prima2Donna
Geplaatst: 04-11-21 14:06
Ik kom even binnenvallen omdat ik voor mijn nieuwe paard een dressuurzadel heb en nog niet echt dressuurdekjes, en die van ES en PS vind ik toevallig heeel erg mooi.
Heeft iemand een foto van PS Brown Suede Coffee op een vos? Heb deze bij Agradi gezien. De ES bronze gold zag ik ook in het topic al eens voorbij komen en die gaat zeker in mijn winkelmandje
Iriscope
Geplaatst: 04-11-21 14:07
Ik dacht eraan het Scarlet shirt erbij te dragen, maar mijn Faded Fuchsia ligt nog in NL en heb ik nog niet gezien. Geen idee of ie er echt bij past of niet.
Ik kom in januari (als Corona niet ineens weer alles verpest) naar Nederland, dus dan kan ik al mn dekjes zien en hopelijk het meeste meenemen