Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Is de half-pad van Barefoot niks voor je dan? Daar zitten ook klittenbandstroken bij geleverd die je onder je favoriete "normale" dekje kan stikken, zodat je daar inlages onder in kunt doen
BopjeBo schreef:Sinds vorige week heb ik een Barefoot Barrydale mt 2. Helemaal happy, na jaren ellende met boomzadels een enorm verschil. Kan er alles mee als met een dressuurzadel en m'n paard kan er fijn onder lopen zonder bemerkingen van een zadel wat niet genoeg past. Maar nu een probleem, ik zou er toch graag iets van een wit dekje onder willen leggen op wedstrijd omdat ik het anders zo vind afwijken van het protecol. Volgens mij zijn er geen pads in het geheel wit verkrijgbaar. Heb al naar Kifra pads gekeken maar die zien er niet echt passend uit onder een barrydale, en zou ook liever een soort vierkant dekje willen. Dan maar een dun wit dekje tussen het zadel en pad doen of heeft iemand nog een andere suggestie? M'n huidige pad heeft standaard inlages.
pmarena schreef:Sow dat is wel een verschil hoor, een Arizona zonder VPS die hoogstwaarschijnlijk al flink bereden is, versus een Arizona Nut.... is die nog (zowat) in nieuwstaat ook? Dan weet je helemaal niet wat je overkomt
Lekker minikatje