Mijn nieuwe Erik Thomas springzadel Mijn beugels waren te lang, maar even voor het idee Binnenkort nog bijpassende beugelriemen en een nieuw dekje erbij en dan ben ik weer klaar voor voorlopig
Eskadron Platinum Bigsquare bruin, Eskadron Platinum Diagonal-Art bruin en Harry's Horse Crystal beugelriemen.
nieuw zadel is vandaag binnen heb ook nog wat solden gescoord bij epplejeck, vest van hv polo en t-shirt van kingslander is ook nog een mattes singel en wolletje onderweg, heb me een beetje laten gaan deze maand
Nieuw vest van kingsland en nieuwe polo van euro star nu nog sparen voor het equi•théme jasje ☺️en over 2 weken komt mijn KEP cap binnen
Ook even hier plaatsen Mijn klein maar fijne collectie Eurostars. Ik hou me aanbevolen voor iedereen die ze kwijt wilt In volle glorie Paar weekjes terug, ondertussen met weer wat erbijMultistripe • Mousse / Terra• Mousse / Ebony/ SunshineStripe in • Ebony / Ice / Mousse • Olive / Jade / Black• Irish / Ivory / Ebony• Ebony / Irish / Brandy• Brandy / Ivory / Ebony• Black / Brandy / Slate• Mousse / Ivory / Terra• Jade / Black / Olive• Sand / Plum / ArmyBandages• ANKY - Sunshine • Scapa - Navy • Eurostar - Ebony • Eurostar - Hazel• Eurostar - Olive (+ Peesbeschermers)• Eurostar - Slate• Eurostar - Jade
De eerste cap van mn dochtertje!! En dr eerste conplete zadelsetje voor dr shetlander!! Binnenkort een foto van haar op dr pony MET nieuwe set !!
Eskadron big square petrol met bijpassende Eskadron dralon deken Eskadron bicolor cotton met bijpassende Eskadron dralon deken