Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:Ella van boomlooszadelpasservice.nl zit nog net niet bij je om de hoekZij heeft een bus vol (Barefoot) zadels en kan je helpen bij de juiste keuze. En onder de Barrydale passen ook leuke pads
(de nieuwe pads zijn ietsjes groter dus ook mooi onder de maat 2 London/Barrydale)
![]()
[ [url=m/qp9IU9.jpg]Afbeelding[/url] ]
kionasuppie schreef:Kitty_ schreef:Ella van boomlooszadelpasservice.nl zit nog net niet bij je om de hoekZij heeft een bus vol (Barefoot) zadels en kan je helpen bij de juiste keuze. En onder de Barrydale passen ook leuke pads
(de nieuwe pads zijn ietsjes groter dus ook mooi onder de maat 2 London/Barrydale)
![]()
[ [url=m/qp9IU9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank voor je antwoord! Ik ga even naar die passervice kijken
Is die pad dan wel speciaal voor een boomloos zadel of kan mijn eigen dekje er ook af en toe onder?
KellyR schreef:Over beugel ophanging gesproken.
Welke beugel ophanging gebruiken jullie bij de Ghost, de voorste of de achterste? En waarom dan?
Als ik het goed zeg heb ik hem op de achterste hangen omdat deze dan mooi in t midden hangt en niet te veel naar voren komt.
tennan schreef:Ik dacht een mooie Barefoot ride on pad physio gekocht te hebben via Marktplaats, maar ik ben helaas opgelicht... Met de post kwam een hele grote doosmet daarin een simpel zadeldekje
.
Het ziet er niet naar uit dat ik mijn geld nog terugkrijg van haar.
Nu dus maar weer opnieuw sparen...
SecretLIN schreef:tennan schreef:Ik dacht een mooie Barefoot ride on pad physio gekocht te hebben via Marktplaats, maar ik ben helaas opgelicht... Met de post kwam een hele grote doosmet daarin een simpel zadeldekje
.
dat meen je niet!!!
idd fb opgelicht in de paardenwereld.. heb je verdee nog gegevens?? mag ook via pb
tennan schreef:Ik dacht een mooie Barefoot ride on pad physio gekocht te hebben via Marktplaats, maar ik ben helaas opgelicht... Met de post kwam een hele grote doosmet daarin een simpel zadeldekje
.
Azmay schreef:tennan schreef:Ik dacht een mooie Barefoot ride on pad physio gekocht te hebben via Marktplaats, maar ik ben helaas opgelicht... Met de post kwam een hele grote doosmet daarin een simpel zadeldekje
.
Wat k*t.
Was het wel een account met voornaam achternaam en familie enzo?
Is toch minder anoniem dan marktplaats, dan heb je voor mijn gevoel meer kans op je geld terug
Marcella schreef:Wat wil je weten.
In ieder geval altijd eerst halfpad en dan dekje en raad aan om dunne dekjes te gebruiken dan ook.
J0anieke schreef:Heeft ze niet twee pakketjes moeten versturen en de dozen omgewisseld? Ik vond het een beetje vreemd dat je dan überhaupt een pakketje hebt ontvangen...
s_v schreef:Hoi hoi,
Weet niet zeker of mijn vraag hier op de juiste plek staat, maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen...
Ik ben opzoek naar een goede barebackpad (met beugels) voor mijn Fjord, Jules. Ik wil hem vooral gebruiken om buitenritten mee te maken en om een beetje te hobbelen in de weide. Beugels zijn belangrijk voor mij, owv rugproblemen. Rijden met zadel is eigenlijk belastender (de brede rug van mijn vriendje is gewoon veel comfortabeler) voor mij dan zonder, maar ik heb wel iets van 'steun' nodig, zodat mijn benen niet te lang 'hangen'...
Hebben jullie aanraders voor mij? Heb gezien dat Norton er enkele met beugels heeft, maar weet niet hoe de kwaliteit is?
tennan schreef:J0anieke schreef:Heeft ze niet twee pakketjes moeten versturen en de dozen omgewisseld? Ik vond het een beetje vreemd dat je dan überhaupt een pakketje hebt ontvangen...
Dan had ze wel gereageerd op mijn berichtjes, denk ik. Of niet, en zit er nu iemand heel gelukkig te zijn met zijn nieuwe Ride on Pad