Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDonja schreef:Ik ben ook minstens 1,85 cm en ik rijdt met de LondonPas ik prima in!
Patsab schreef:pmarena schreef:De Lexington is er ook gewoon als testzadel hoor
Weet jij ook bij wie dan want in Dronten wordt deze niet aangeboden ( heb er om gevraagd nog )
pmarena schreef:Standaard pads zijn 1 geheel en hebben in principe een wollige onderkant.
Physio pads hebben een soort klittenband-onderdekje waar de inlages in gaan, in principe met Sympanova onderkant maar zal ook wel met andere materialen kunnen.
Ik zou altijd voor de normale gaan. Physio is i.m.o. onnodig duur en nutteloos, alleen maar risico op problemen door extra randjes, en een onderdekje dat je er scheef op kunt plakken.
Laurrren schreef:pmarena schreef:Standaard pads zijn 1 geheel en hebben in principe een wollige onderkant.
Physio pads hebben een soort klittenband-onderdekje waar de inlages in gaan, in principe met Sympanova onderkant maar zal ook wel met andere materialen kunnen.
Ik zou altijd voor de normale gaan. Physio is i.m.o. onnodig duur en nutteloos, alleen maar risico op problemen door extra randjes, en een onderdekje dat je er scheef op kunt plakken.
Dank je! Dus die standaard pads zijn ook te verkrijgen met inlages? Vind de Physiopads ook wel érg duur zijn.