Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Maar ik hoop wel dat zo het beeld wat vervaagt dat met bit rijders niet op de zit rijden.
runningkawa schreef:thanks allemaal![]()
![]()
Kiwiki, jij speelt vals, jij kent hem irl
Haha, nee zou ik niet zo snel gevraagt hebben.
Maar ik hoop wel dat zo het beeld wat vervaagt dat met bit rijders niet op de zit rijden.
Laat staan de mensen die er ook nog eens S&T in hebben gehad
Soet schreef:Je hebt zeker wel bewezen dat rijders met bit ook op hun zit rijden!![]()
Nadya schreef:Ook op mijn zit.Hoewel, Tinkerloos misschien eens vragen, hoe zij haar Femke stopt?
SuperSmurf schreef:poekel schreef:vind het een beetje overdreven hoor.
als je normaal en fatsoenlijk rijdt zal het echt niet zo erg worden als die foto's. kan me niet echt voorstellen....
anders was het toch allang verboden lijkt me....
Heb jij het nu ook over het rijden met bit? Zo ja, dan raad ik je aan om eerst het topic door te lezen voordat je reageert![]()
@ lusitana; nu rijd ik hem dus helemaal niet meer, dus het zal ook niet meer gebeuren. ( is zelfde oude man als waar ik het in pb over had ) maar dat ging inderdaad gewoon met hoofd naar voren. Weet niet precies meer war het hoofd exact was, maar dat zal dan inderdaad omhoog of naar voren zijn geweest. En was overigens met bit
KiWiKo schreef:Dank je wel.Zoutzak is niet echt aan de orde hoor Tinkerloosvalt reuze mee...
Ziet er netjes uiteigenlijk zoals je van bitruiters ook mag verwachten.......... maargoed helaas wordt dat eigenlijk niet meer geleerd
daar waren we het allemaal al over eens
Lusitana schreef:Als je correct les krijgt, leer je het, want het hoort ook gewoon bij ouderwets rijden (om het woord klassiek te vermijden).
Lusitana schreef:Ja, maar er zijn met haar gelukkig nog miljoenen anderen.
Als je correct les krijgt, leer je het, want het hoort ook gewoon bij ouderwets rijden (om het woord klassiek te vermijden).
Het is sneu dat men dan blijkbaar lang niet allemaal correct leert rijden.