Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 17:36

Staat mooi ja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 17:57

Ik heb gemerkt dat ik zo maar even 4 verschillende pakketnummers heb gekregen van GLS en Parcel Worldwide (wat ook weer naar GLS doorlinkt) omtrent mijn bestelling bij HH. Voor 1 pakket kon ik leveringswijze aanpassen, voor 1 niet (als ik de mails goed heb kunnen volgen, want alles is door elkaar verzonden/ontvangen)
Voor de zekerheid GLS dus toch maar even een mailtje gestuurd met vraag naar de correcte pakketnummers en huidige status :P

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:10

Omg gekte op fb om die ice blue set -O- :')

Trouwens; de suede komt toch altijd met dat pu-leer aan de singelstoot en de cotton gewoon altijd met alleen katoen bij de singelstoot?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:16

De oude suedes hebben ook nog stof. De kleurtjes die de afgelopen 2-2,5 jaar zijn uitgebracht zijn wel met leer inderdaad.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:23

Hmm oké, dus het is alsnog de katoen of een oude variant suede ice blue, maar dat is een redelijk recente kleur dacht ik? Nouja, zo goed zit ik er ook niet in en er zijn al zoveel gegadigden voor die set dat ik het maar laat gaan.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:36

Varekaj schreef:
Ik heb gemerkt dat ik zo maar even 4 verschillende pakketnummers heb gekregen van GLS en Parcel Worldwide (wat ook weer naar GLS doorlinkt) omtrent mijn bestelling bij HH. Voor 1 pakket kon ik leveringswijze aanpassen, voor 1 niet (als ik de mails goed heb kunnen volgen, want alles is door elkaar verzonden/ontvangen)
Voor de zekerheid GLS dus toch maar even een mailtje gestuurd met vraag naar de correcte pakketnummers en huidige status :P

Ik zal je helpen duimen. Balen dat het niet anders geleverd kan worden.
Wij hebben ook een camera hangen aan huis, waardoor we ook kunnen praten. Maar zo zie je altijd wie of wat langskomt.
Wij hebben juist slechte ervaringen met afleverpunten. Niet bezorgd, kapotte spullen, leuk als je man ict-diensten levert en de hardware kapot is daardoor. Thuis zetten ze het netjes onder de carport en eigenlijk geen problemen. Maar gls heb ik vaker bij dat het er ineens is of op een depot ligt. Waar je zelf dan achter aan moet

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:53

Ik heb sinds de lockdown juist gezeur met thuis laten bezorgen... De bezorgers hebben helaas haast of weet ik het wat, waardoor m'n pakketje soms bij de buren bezorgt is zonder dat ik het weer. Geen briefje, geen update niks... En ik woon in een appartementencomplex dus kan moeilijk overal gaan aanbellen :')
Helaas kan je niet bij elke winkel 'bezorgen op pakketpunt' aankiezen, ik zou dat een uitkomt vinden!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:58

Ik heb net m’n olive opgehaald!
Was echt zo goed als nieuw! Helemaal leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:08

Oh die postboxen zijn ideaal hoor verder. 24/7 beschikbaar, niet echt omrijden, alleen nadeel dat ik er dan zelf wel heen moet. Maar als je een cadeautje voor je partner besteld of een duurder item werkt het perfect.

Hier bellen ze tegenwoordig aan, we hebben ook camera maar vaak rijden ze alweer weg voor je überhaupt aan je toestel bent. Pakje ligt dan ofwel net onder het poortje door binnen bereik voor passanten, of ze gooien het er dermate ver overheen dat het openklapt, de inhoud stuk gaat en anders is het poortje slecht afgesloten en kan alsnog iedereen gewoon binnenlopen en het meepakken :+

Maar goed, ik mag toch hopen dat het bij 2 pakketten blijft en ze niet alle 4 bestelde items apart verzonden hebben _O-

hmetwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:12

Even een random vraagje tussendoor, Past de LM luxury CC square ook onder een VZH zadel of toch maar voor de GP gaan? vind de vorm net wat minder van de GP :P

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:19

Mwah moet je echt een keer proberen denk ik. Ene zadel past het inderdaad mooier dan de VZH variant, andere keer juist de CCvariant.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:26

Afbeelding

Woehoe!!!
Wat een kleine flapjes trouwens bovenaan, die passen toch nooit tot aan de voorste singel stoot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:27

Die moeten om de D-ringetjes vooraan je zadel, waar je ook je borsttuig vast kan maken. Niet om de singelstoten.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:28

Ze horen ook niet om de singelstoot heen te gaan, maar om het ringetje vooraan je zadel, aan je kamer/ net voor je zadelrokje (waar je een hulpteugel eventueel ook kan vastmaken)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:29

Varekaj schreef:
Die moeten om de D-ringetjes vooraan je zadel, waar je ook je borsttuig vast kan maken. Niet om de singelstoten.

:D :)*
Dit zijn mijn eerste LeMieux dekjes...

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:36

Mooi Nickeltje! :D

Ik heb via marktplaats de blackcurrant en benneton blue gekocht, die zullen ook een deze dagen binnen komen *\o/*

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:38

Oké... schokmoment...

Spoiler:
Ik lees al maanden mee ook in deel 1.
Heb nog steeds niets gekocht. Zoek een springdekje... maar zodra ik mijn ‘winkelwagen’ zie, kom ik nooit tot daadwerkelijke bestelling.

Denk niet dat jullie dit herkennen ... :')

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:42

Knert schreef:
Oké... schokmoment...

Spoiler:
Heb nog steeds niets gekocht. Zoek een springdekje... maar zodra ik mijn ‘winkelwagen’ zie, kom ik nooit tot daadwerkelijke bestelling.

Hier hetzelfde, heb alles gelezen ook van deel 1 maar heb er zelf toch echt geen één :')

hmetwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:46

Knert schreef:
Oké... schokmoment...

Spoiler:

hier 100% hetzelfde, vind het prachtige dekjes :') Zelfde verhaal met de estockhold en ps of sweden maar die is best logisch. zit al sinds 2017 te kijken naar die leuke LM dekjes en ik denk dat ik me straks toch eindelijk maar overgeef :j

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:53

Heb ook ES. Maar zweer echt bij Le Mieux. Komen als nieuw uit de wasmachine, kleur en materiaal blijven mooi.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 20:20

[code][/code]
Varekaj schreef:
Oh die postboxen zijn ideaal hoor verder. 24/7 beschikbaar, niet echt omrijden, alleen nadeel dat ik er dan zelf wel heen moet. Maar als je een cadeautje voor je partner besteld of een duurder item werkt het perfect.

Hier bellen ze tegenwoordig aan, we hebben ook camera maar vaak rijden ze alweer weg voor je überhaupt aan je toestel bent. Pakje ligt dan ofwel net onder het poortje door binnen bereik voor passanten, of ze gooien het er dermate ver overheen dat het openklapt, de inhoud stuk gaat en anders is het poortje slecht afgesloten en kan alsnog iedereen gewoon binnenlopen en het meepakken :+

Maar goed, ik mag toch hopen dat het bij 2 pakketten blijft en ze niet alle 4 bestelde items apart verzonden hebben _O-

Ja hier is de deurbel kennelijk onbegrijpbaar. Gewoon een ouderwetste handbel van gietijzer zodat ik die ook achter hoor. Maar nee, ze tikken op t raam....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 20:47

Nickeltje schreef:
[ [url=m/RR32Nd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Woehoe!!!
Wat een kleine flapjes trouwens bovenaan, die passen toch nooit tot aan de voorste singel stoot?

Die moeten aan t ringetje van je zadel.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:56

Wanneer werden de nieuwe kleuren ook alweer bekend gemaakt?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:59

ava_krause schreef:

Ik ben ook benieuwd :j !

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:07

ava_krause schreef:

Was dat niet 10 feb?