Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Ik heb gemerkt dat ik zo maar even 4 verschillende pakketnummers heb gekregen van GLS en Parcel Worldwide (wat ook weer naar GLS doorlinkt) omtrent mijn bestelling bij HH. Voor 1 pakket kon ik leveringswijze aanpassen, voor 1 niet (als ik de mails goed heb kunnen volgen, want alles is door elkaar verzonden/ontvangen)
Voor de zekerheid GLS dus toch maar even een mailtje gestuurd met vraag naar de correcte pakketnummers en huidige status
Knert schreef:Oké... schokmoment...Spoiler:
Ik lees al maanden mee ook in deel 1.
Heb nog steeds niets gekocht. Zoek een springdekje... maar zodra ik mijn ‘winkelwagen’ zie, kom ik nooit tot daadwerkelijke bestelling.
Denk niet dat jullie dit herkennen ...
Knert schreef:Oké... schokmoment...Spoiler:
Ik lees al maanden mee ook in deel 1.
Heb nog steeds niets gekocht. Zoek een springdekje... maar zodra ik mijn ‘winkelwagen’ zie, kom ik nooit tot daadwerkelijke bestelling.
Denk niet dat jullie dit herkennen ...
Varekaj schreef:Oh die postboxen zijn ideaal hoor verder. 24/7 beschikbaar, niet echt omrijden, alleen nadeel dat ik er dan zelf wel heen moet. Maar als je een cadeautje voor je partner besteld of een duurder item werkt het perfect.
Hier bellen ze tegenwoordig aan, we hebben ook camera maar vaak rijden ze alweer weg voor je überhaupt aan je toestel bent. Pakje ligt dan ofwel net onder het poortje door binnen bereik voor passanten, of ze gooien het er dermate ver overheen dat het openklapt, de inhoud stuk gaat en anders is het poortje slecht afgesloten en kan alsnog iedereen gewoon binnenlopen en het meepakken![]()
Maar goed, ik mag toch hopen dat het bij 2 pakketten blijft en ze niet alle 4 bestelde items apart verzonden hebben