Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BabbieB schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met ES dekjes die gaan pillen? Ik heb pas twee keer met mijn Blush pink dekje gereden (kort, mijn paard is nog jong) en het begin nu al te pillen. Vind ik toch wel jammer voor zo’n duur dekje eigenlijk. En dubbel balen, want het staat hem fantastisch.
Sammiex2000 schreef:Ik heb laatst gehoord dat witte randen wel redelijk schoon blijven als je je paard voor het rijden rond om het zadel even met een baby doekje doet
Roulette_ schreef:maessie schreef:Die paarse is voor mij ook niet zo, idd leuk voor de ponies!
Hmm ik startte altijd in crème, zou de prosecco broek dan een goeie zijn denken jullie? Mijn oude broek is echt af.. Ik heb dekjes met goud er in.. (deze variant ook nog in het zwart/goud)
[ [url=m/z6HxSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dat een Anky dekje? Ik heb een Anky goudkleurig oornetje, dat is vrijwel dezelfde kleur als het Prosecco dekje. Alleen wordt de PS prosecco broek niet meer verkocht volgens mij.
Edit:
[ Afbeelding ]
Hierbij het grootste deel van mijn wedstrijdset. Dekje, rijbroek en frontriem PS Prosecco, oornetje Anky in goudkleur en een shirtje van de epplejeck. Foto vertekend iets in de kleur van de broek en het shirtje, al vind het shirtje sowieso geen perfecte match. Ben nog op zoek naar een beter shirtje (zonder wit) en een creme plastron mocht iemand tips hebben. Niet op de foto zijn mijn Uvex perfexxion cap (de goud/zand kleur) en donkerblauwe jasje.
anoukwendy schreef:Hahahah dapharawat voor merken heb je ertussen zitten?
Oeh die faded fuschia staat goed op een witte!
Sharonsemme, is dat een cob of is je zadel heel groot?
anoukwendy schreef:Hahahah dapharawat voor merken heb je ertussen zitten?
Tango1979 schreef:Wat een rotleven heb jij Daphara!!! Maar snap je zo goed, ik wil ook setjes met bijpassend oornetje en kleding. Maar ik koop vrij gedisciplineerd geen nieuw dekje als mijn vorige kleur niet compleet is. Ben trots op mezelf![]()
Iriscope schreef:Dat moet ik ook eens proberen
Ik kan nog steeds geen kappen vinden voor veel setjes en met shirts heb ik hetzelfde. Heb nog best een lijst waar ik dingen mis.
Tango1979 schreef:Ik vind het niet erg als de kleur net niet hetzelfde is, dat helpt. Als het maar dezelfde tint is. Bij de Walnut bijvoorbeeld hen ik een goudbruin vest en het Prosecco jack. Absoluut niet dezelfde kleur, maar wel tinten die bij elkaar passen.
Bij de Wine set heb ik de Gina jas, maar combineer ook wel met een donkerblauwe rijbroek met donkerblauwe baselayer
Sammiex2000 schreef:I feel u daphara, match je de bies met een broek en de rest van het dekje met shirt? Zo doe ik het namelijk haha.
Iriscope schreef:Voor de fun (en misschien weten jullie wel iets)
Een lijstje van wat ik nog zoek;
Violet Ps of Sweden - shirt
Jade- Beenbeschermers
Vanilla- Beenbeschermers
Blueberry- Beenbeschermers
Raspberry- Shirt
Sky Blue- Beenbeschermers
Ruffle Silver - Shirt
Ruffle Creme de La Creme - Shirt
Ruffles Bruin - Shirt
Champagne - Shirt en Beschermers
Golden Brass - Shirt en Beschermers