Kwetal schreef:Andere vertegenwoordigers komen ook in dit topic (of kunnen dat doen) dus waarom dat niet gebeurt???
jomaro schreef:Misschien wel omdat Bokt je kan maken maar ook kan breken!
Of gewoon omdat extra reclame of aandacht voor hun zadels niet nodig is.
Ze hun tijd misschien goed kunnen gebruiken om hun klanten persoonlijk te kunnen helpen
Ze geen bokt verslaving hebben.
En zo zullen er nog vast veel meer reden zijn waarom andere vertegenwoordigers hier niet zijn.
Ik heb alles behalve een Bokt verslaving

Extra reclame is nooit weg, maar inderdaad, wanneer je "personality" niet in de smaak valt, of wanneer je geen "catchy" tekst kunt schrijven kan die extra reclame ook tegen je gebruikt worden. Dan is het beter je klanten te laten spreken.

Citaat:Maar waarom zou iemand voor de een of de ander gaan? Is de één dus niet persé beter dan de ander? Ik vind, no offect naar de ghost dealers/eigenaars, de ghost echt spuuglelijk. Maar waarschijnlijk omdat ik zo gewent ben aan het zien van de ''engelse'' zadels. Ik zou, qua looks dan in ieder geval, eerder interesse hebben in (bepaalde) barefoot zadels (zoals de London).
Ieder merk heeft bepaalde kwaliteiten en daardoor kan het ene merk beter zijn voor jouw situatie/paard/ruiter dan het andere. Uiteraard zijn er ook verschillen in de echte kwaliteit. Beter/slechter leer en andere materialen. (ik heb het niet over Ghost vs Barefoot) En uiteraard speelt iemand's smaak ook een grote rol. Maar vroeger waren Torsion en Barefoot raar, nu vindt iedereen het een geaccepteerd model. Veel mensen keken met argusogen naar Startrekk, maar nu is het normaal, evenals Trekker niet meer lelijk gevonden wordt. Hidalgo is weer heel knap gemaakt om op een boom zadel te lijken (maar dat harde stukje

PS - ik krijg net een berichtje dat het schaapje van Ghost ook in andere kleuren geleverd kan worden