Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiiNd_Y schreef:Nies_ schreef:Hoe bedoel je vlekkerig? Ik denk dat je nog wat lagen nodig hebt.
Uh kan ik zo niet zo goed uitleggen
Heb even foto's gemaakt, daarop zijn de vlekken alleen niet echt te zien
[ Afbeelding ]
Na 3 lagen
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
na 7 lagen, foto's zijn met flits genomen
Cardy schreef:Ben druk bezig met het doorlezen van het topic, maar dat is nog best pittig haha.
Heb momenteel erg fijne petrie laarzen te koop staan omdat ik laklaarzen zou willen. Laarzen staan te koop, maar het schiet nog niet erg op.
Toen las ik hier dat iemand finisher erop heeft gedaan waardoor het lak lijkt! Wie heeft hier ervaring mee? Ben erg benieuwd wat ik het beste kan gebruiken, of het echt mooi wordt en of het mooi blijft.
Jenny_S schreef:Cardy schreef:Ben druk bezig met het doorlezen van het topic, maar dat is nog best pittig haha.
Heb momenteel erg fijne petrie laarzen te koop staan omdat ik laklaarzen zou willen. Laarzen staan te koop, maar het schiet nog niet erg op.
Toen las ik hier dat iemand finisher erop heeft gedaan waardoor het lak lijkt! Wie heeft hier ervaring mee? Ben erg benieuwd wat ik het beste kan gebruiken, of het echt mooi wordt en of het mooi blijft.
Ik wil dit ook doen. Alleen de finisher is heel ander spul dus weet niet of het op zwart ook erg glimt. Zal als ik het gedaan heb foto plaatsen.
Maar mijn gevoel zegt dat het zonder een nieuwe verflaag niet zo gaat glimmen
LiiNd_Y schreef:Nies_ schreef:Hoe bedoel je vlekkerig? Ik denk dat je nog wat lagen nodig hebt.
[ Afbeelding ]
Na 3 lagen
amyz schreef:Hee das handig, thnx voor de tip!
Zadel met 3 lagen verf
[ Afbeelding ]
En de hele set af!
[ Afbeelding ]
gaan nog aan de slag met iets van strass maar dat is voor de details. Beugelriemen en singel moeten nog worden aangeschaft..
Gerritt schreef:Wat een mooie spullen!!! Super leuke kleuren combi 's kom even binnen vallen haha
Als je verft he, je zadel en zo geeft het dan ook nog in een bepaalde tijd af ? Ik bedoel, hoevaak heb je niet een bruin zadel en zoek je dood naar een passend hoofdstel. Gaat de kleur niet verloren doordat je bv. met je laarzen langs het zadel schuurt of van het hoofdstel wanneer het paard zweet?
doeag
[ Afbeelding ]
Na 3 lagen