Mij lijkt dat elk hoofdstel dat je koopt wel eens vies word
lisaislisa
Geplaatst: 25-08-11 13:08
xxchantiexx schreef:
Heel mooi, alleen jammer dat hoofdstellen altijd vies worden vind het daarom een beetje overbodig/zonde om een lakhoofdstel te kopen./
Je kunt er gewoon met een doek overheen?
MerelArfa
Geplaatst: 25-08-11 15:16
Ik vind dit hoofdstel echt enorm gaaf! Ik vraag me alleen af of mijn IJslander zoiets zou staan.... en zo ja, welke kleur. Heb het hele topic doorgebladerd, en de reacties zijn over het algemeen goed vind ik. Wat denken jullie?
Ik heb alles in zwart ja. Maar met gouden gespen. en volgens mij heeft de bruine toch ook gouden gespen? Verder vind ik het niet erg als dingen niet matchen.
Ik zat inderdaad ook aan zwart of bruin te denken... Paars vind ik echt heel gaaf, maar de kans dat ik het na een tijdje niet meer mooi vind is groot.. Dus dat is niet verstandig. Het is toch best wel een boel geld
RosaGipsy
Geplaatst: 25-08-11 18:59
@MerelArfa De bruine heeft inderdaad gouden gespen .
Ik heb zelf ook de bruine en rijd met een zwart zadel, maar het misstaat niet hoor (vind ik). Het hoofdstel is ook alleen bij de neusriem bruin en verder gewoon zwart, dus hij kan prima bij een zwart zadel.
Veel succes met kiezen welk hoofdstel het gaat worden
ja vooral de neusriem vind ik idd ruim vallen haha ! had express een cob maatje meegenomen omdat ik dat probleem ook altijd heb bij full , gelukkig is hij niet ZO ruim dat hij te groot is maar vergeleke met de rest van het hoofdstel hihi
SaBiNa_S
Geplaatst: 11-09-11 21:54
Suuus Met dr hoofdstel ; wel mijn eigen frontriem
Ben der erg blij meee! Hij blijft heel erg mooi, en je kan even een nat doekje over de neusriem halen en hij glimt weer! Ik vind het wel raar dat de blindesluitingen van de teugels en het bakstuk naar binnen zitten, maar goed ze raken je paard niet, dus t is eigenlijk ook wel weer mooi xd
paardje2013
Geplaatst: 11-09-11 22:33
dit is mijn rossner lak
vind het een super mooi hoofdstel en ook een goede kwaliteit