Bandida: bedankt, haha ik was net toevallig naar zo'n dingetje op zoek! Die leren riem naar de singel toe die jij gebruikt is dat een stijgbeugelriem?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moragh schreef:Ik krijg er soms een punthoofd van
(en om dan nog even over vrouwen te hebben: de grootste ramp voor mij als zadelpasser is een stevige vrouw met flinke voorgevel, die naar beneden kijkt en op haar voorkant zit... (en als het effe kan de armen recht naar beneden en handen rond de buik)
Liefst dan nog iemand met een kort paard, zodat de batterij van maatje 44+ wel in een 17"zadel qua lengte moet passen....
![]()
Moragh schreef:Ik krijg er soms een punthoofd van
(en om dan nog even over vrouwen te hebben: de grootste ramp voor mij als zadelpasser is een stevige vrouw met flinke voorgevel, die naar beneden kijkt en op haar voorkant zit... (en als het effe kan de armen recht naar beneden en handen rond de buik)
Liefst dan nog iemand met een kort paard, zodat de batterij van maatje 44+ wel in een 17"zadel qua lengte moet passen....
![]()
laura1986 schreef:Wat je noemt, een uitdagende baan
En maak dat dan maar eens op een manier duidelijk waarop ze het aan willen nemen![]()
Maar serieus, dat klinkt alsof het nog wel lastiger kan dan bij Frodo en mij
Bandida schreef:lakshmi schreef:Bandida: bedankt, haha ik was net toevallig naar zo'n dingetje op zoek! Die leren riem naar de singel toe die jij gebruikt is dat een stijgbeugelriem?
Ja, 't is een beetje een zelfbouwpakket dat zadel
Bandida schreef:lakshmi schreef:Bandida: bedankt, haha ik was net toevallig naar zo'n dingetje op zoek! Die leren riem naar de singel toe die jij gebruikt is dat een stijgbeugelriem?
Ja, 't is een beetje een zelfbouwpakket dat zadel
Huertecilla schreef:Moragh schreef:Ik krijg er soms een punthoofd van
![]()
Bovendien moeten dan de dijen óm het uiteraard ronde paard met hoge aaibaarheidsfactor heen..... NOT dus.
Moragh schreef:Denk alleen al wat het hoofd dat bij de meesten naar voren hangt om naar beneden te kijken aan gewicht op de voorkant mee brengt...
yole schreef:Moragh schreef:Denk alleen al wat het hoofd dat bij de meesten naar voren hangt om naar beneden te kijken aan gewicht op de voorkant mee brengt...
Beneden is toch niks te zien? () Ik bedoel.. het is zoals met motorijden, de richting waarin je kijkt, daar ga je naartoe. Ik heb tijdens het motorijden 1 keer naar de grond gekeken... en daar lag ik dan ook..
(weliswaar omdat ik op dat moment vooraan ergens tegen botste, maar allee...)
Bandida schreef:Nou dat zouden de mannen hier vast een héél leuk plan vinden
Citaat:Misschien moeten we eens met haar en de tank uit wandelen gaan?
yole schreef:Jaa, lijkt me wel leuk... Hebben zij wel steun aan elkaar, maar wij een zadelprobleem...Ik denk dat de anglo momenteel tussen de oude en nieuwe maat malibaud hangt...
Bandida schreef:Om eens iets a-typisch voor dit topic te zeggen, ik heb nog een goeie dressuurzadel liggen voor een paard van haar formaat![]()
Oh en een springzadel! Recht in de beugels en eens kijken hoe snel ze is?? (grapje)
yole schreef:Bandida schreef:Nou dat zouden de mannen hier vast een héél leuk plan vinden
Héla! Om te scholen hé...
Citaat:Misschien moeten we eens met haar en de tank uit wandelen gaan?
Jaa, lijkt me wel leuk... Hebben zij wel steun aan elkaar, maar wij een zadelprobleem...Ik denk dat de anglo momenteel tussen de oude en nieuwe maat malibaud hangt...
yole schreef:Een springzadel om te kijken hoe snel ze is? Je hebt wel lef moet ik zeggen.. Dat is zelfs a-typisch voor heel bokt.nl
Huertecilla schreef:Ik zal een foto zoeken waarop je goed kan zien hoe mijn beuegels onder mijn zolen zitten.