Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Vandaag de maat kleiner opgehaald ... Ook gepast en goddank kreeg ik 'm al gewoon aan .. Zit volgens mij ook best wel ok nu, heb foto's genomen maar ben net tot de conclusie gekomen dat ik mijn camera daar ben vergetenFoto's zullen dus voor morgen zijn
RianneH schreef:Maar met dat riempje over het bit heen, zit dat dan niet veelste krap zoals op deze foto's? Of vertekend dat omdat er nu geen bit aan zit?
Myra schreef:Ik zou graag een bruine Cob (iemand ervaring met IJslanders, of dit de juiste maat is?) willen passen. Bij wie moet ik dan zijn?
Horseware schreef:Myra schreef:Ik zou graag een bruine Cob (iemand ervaring met IJslanders, of dit de juiste maat is?) willen passen. Bij wie moet ik dan zijn?
Je kan hem bij ons passen (en ruilen als hij niet past), maar de bruine cob is er nog niet, alleen de zwarte. We wachten er al maanden op. Horseware verschuift de levertijd constant. Ze zijn namelijk ook op bij Horseware op dit moment, die wacht op de levering van de producent.
BabyBell schreef:@Raja: Wat een leuk paardje en het hoofdstel staat hem goed! Je hebt denk ik alleen het kopstuk verkeerd om. Het bredere stuk moet niet tussen zijn oren zitten, maar naar achter wijzen. (weet niet of ik het zo goed uitleg)