Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:28

Varekaj schreef:
Kon het niet laten... Heb via Hypostore met de 20% korting ook het suède springdekje met de baselayer besteld :') Lijkt me machtig mooie kleur om ook te combineren met mijn cognac tuig voor de crossen. Dat zet het aantal eventingssets op 3 :)) en alle 3 van Lemieux.

Vriend vond het dressuurdekje al een onnodige toevoeging aan mijn verzameling dus ik heb dit pakketje bij mijn moeder laten afleveren :))

Haha oke ik ben niet de enige die dit doet dus _O-
Jammer dat Hypostore niet met DHL verstuurd, op stal is ook een DHL punt, dat is pas handig :)) En privileges, want voor pensionklanten altijd open :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 20:56

Weet iemand waar ik nog de base layer in de kleur mint en de airtech shirts in de kleuren mint en navy/citron in maat S kan vinden? De base layer is echt overal uitverkocht (ook op de sites in Engeland) en de airtec heeft de meeste winkels in Nederland niet eens gehaald en kan ik ook nergens meer vinden in een maat S.. :\ :n
En weet iemand toevallig ook of de airtec shirts dan nu ook niet meer in die kleuren in Nederland komen?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:04

Topfithorseshop heeft de baselayer wel in M en de airtech navy citron in S

Figo88

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:27

Ja, in maat M heeft EJ hem ook nog, maar die is helaas te groot. En wat betreft het airtec shirt, dankjewel voor de tip! :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:04

Wat een fijn dekje, na een rit van bijna 2 uur gewoon droog er onder vandaan. <3
Afbeelding
Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 13:23

Hoi allen. Ik had een vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met de turnout boots. Mijn paard kampt helaas met een wond aan zn voorbeen aan de voorkant. De genezing verloopt goed alleen zit ik te denken om deze aan te schaffen voor de eerste periode dat hij weer bij de rest komt te staan.

Hoe voelt de binnenkant. Is dat een beetje zacht (dus niet gevoelig voor een dichte wond)? Blijven ze een beetje droog en hoe warm worden de benen? Het ziet er ideaal uit. Nu is de wond helaas nog iets te rauw maar denk over een week dat het er al veel beter weer is.
Afbeelding

Alvast bedankt.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 14:48

HorseTimeXL schreef:
Hoi allen. Ik had een vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met de turnout boots. Mijn paard kampt helaas met een wond aan zn voorbeen aan de voorkant. De genezing verloopt goed alleen zit ik te denken om deze aan te schaffen voor de eerste periode dat hij weer bij de rest komt te staan.

Hoe voelt de binnenkant. Is dat een beetje zacht (dus niet gevoelig voor een dichte wond)? Blijven ze een beetje droog en hoe warm worden de benen? Het ziet er ideaal uit. Nu is de wond helaas nog iets te rauw maar denk over een week dat het er al veel beter weer is.
[ [url=m/UpFyF9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alvast bedankt.

Zou de beenbeschermers niet direct op de wond doen, maar misschien met een verbandje om de wond dat het wel werkt? Ze zijn niet heel zacht van binnen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:27

Heeft iemand toevallig een foto van het le mieux dekje in de kleur mint en fresh rose? Twijfel tussen die twee voor op een haflinger.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:36

Afbeelding
De mint!

Mich__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:46

Is er iemand die zijn Blueberry verkoopt of weet waar ik deze toevallig kan scoren? ik ben echt heeeel specifiek opzoek naar deze kleur. :)

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:00

Mich__ schreef:
Is er iemand die zijn Blueberry verkoopt of weet waar ik deze toevallig kan scoren? ik ben echt heeeel specifiek opzoek naar deze kleur. :)

Op facebook is een lemieux groep, ook een engelse als dat voordeliger is. Misschien daar een oproepje doen? Gewoon tips hoor, ik heb helaas niks voor je haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:13

Blueberry is zeldzaam. Op de engelse groep wordt er zo 50 tot 70 pond voor gevraagd.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:29

Ik heb een lemieux dressuur burnt copper, maar geen dressuurzadel meer.
Kleine kans, maar is er iemand met een burnt copper in CC Large die zou willen ruilen?
Ik vind t zo’n toffe kleur op mn schimmel.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 08:25

Ebay heeft ook nog wel eens oude kleuren dekjes

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:10

Mich__ schreef:

Ik heb een blueberry, dressuur, maat full en nieuw met prijskaartjes eraan. Maar die wil ik eigenlijk graag zelf houden :o
Maar voor een goed bod sta ik er evt voor open om hem te verkopen. Stuur maar een pb als je interesse hebt :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:19

Hebben meer mensen er last van dat de snug boots na een jaar veel gebruik het al begeven?
Had toch hoop dat ze iets langer mee zouden gaan maar de randjes gaan kapot en stiksels beginnen helaas los te laten. Mijn paard heeft er zelfs twee wondjes van -O-

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:30

Lauke schreef:
Hebben meer mensen er last van dat de snug boots na een jaar veel gebruik het al begeven?
Had toch hoop dat ze iets langer mee zouden gaan maar de randjes gaan kapot en stiksels beginnen helaas los te laten. Mijn paard heeft er zelfs twee wondjes van -O-

Die van mij bleven heel erg goed. Was er wel voorzichtig mee en deed de bandjes niet strak, want dat is niet nodig.

Kan je niet bij de schoenmaker ze laten maken?

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:19

mavantos schreef:
Lauke schreef:

Die van mij bleven heel erg goed. Was er wel voorzichtig mee en deed de bandjes niet strak, want dat is niet nodig.

Kan je niet bij de schoenmaker ze laten maken?

Stiksels zou wel kunnen inderdaad maar het is vooral de mesh die slijt.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:18

Bij mij waren ze ook heel snel kapot. Nu ze ook nog eens stuk duurder zijn geworden koop ik ze niet meer.

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:48

meiske1577 schreef:
Bij mij waren ze ook heel snel kapot. Nu ze ook nog eens stuk duurder zijn geworden koop ik ze niet meer.

Goed om te weten, ik wou ze miss kopen. Heb heel lang die van harry's horse gehad todat mijn paard een keer honger had.... die deden het heel goed.

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 14:08

Lauke schreef:

Ik heb ze op 30 graden gewassen, mijn paard past ze niet eens meer na 1 keer dragen. Het elastiek is mega gekrompen :-(

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:37

Lauke schreef:

Ik heb ze nu 2 jaar en gebruik ze intensief. Ze zijn nog nergens kapot.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:17

Pally schreef:
Lauke schreef:

Ik heb ze nu 2 jaar en gebruik ze intensief. Ze zijn nog nergens kapot.

Zijn dat de pro's of de oudere versie?

Iemand een idee voor alternatieve beschermers misschien? Ik was er just zo blij mee -O-
Moet zeggen dat ze hier best wat te verduren hebben gehad haha. Maar dan nog. Voor dat geld verwacht ik wel dat ze wat langer mee gaan.

Het krimpen met wassen heb ik trouwens geen last van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:18

Oudere versie gaat hier al jaren mee.

Nieuwe zijn veel te smal en minder mooie kwaliteit vond ik.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:22

Bij mijn proshell beschermers is binnen een half jaar het neopreen al stuk. En zo heftig hebben ze het nu ook niet te verduren. Toch niet helemaal wat ik hoop bij beschermers van 65 euro.
Niet dat ze niet meer te gebruiken zijn hoor, maar toch vind ik het jammer.

Dekjes daarentegen... onverwoestbaar :D