Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:22

Hunter green is ook mooi dan! Of een navy!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:23

Muze schreef:
Hunter green? Of idd een van de rood/ paarsige tinten?

Oh ja hunter green waarom heb ik daar niet aan gedacht. Heb zelf de gewone green al en die vind ik super.
Ik kwam met het foto's kijken in dit topic ook op de french rose uit, denk ik dat ze ook wel leuk zou vinden

Anoniem

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:24

Of de plum?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:28

Jaaa de french rose :+:
Niet scheeuwerig maar wel mooi roze! Zelfs m'n instructrice die het liefst zo min mogelijk kleurtjes, glitters en dingetjes ziet, vond de french rose wel mooi haha!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:29

Yvank_ schreef:
Of de plum?

Ze heeft al eentje die daar erg op lijkt! Dus verleidelijk, omdat ik weet dat ze het dus mooi vindt. Maar ook stom dat ze al zo eentje heeft |o

ik zit nu tabbladen te switchen tussen hunter green en french rose

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:32

Ik zeg french rose!

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:33

De olive of Caramel, of peacock zouden mij dan heel erg mooi lijken. De olive en caramel omdat ze van de meer rustieke kleuren houd omdat ze al een dekje die een beetjeop de terracotta lijkt zou ik dat juist dan niet doen. En de peacock omdat die gewoon prachtig staat op een donerbruine.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:37

Ja maar ze heeft ook roze, blauwe en oranje dekjes dus het is erg uiteenlopend! Ik vind de french rose soms heel mooi oud roze lijken en op sommige foto's nog heel fel. En de hunter green wéét ik dat gewoon super mooi gaat zijn argghhh. Caramel is ook wel heel mooi inderdaad... Ik ben nu vooral aan het nadenken over hoe ik haar subtiel haar mening kan vragen zonder dat ze iets door heeft _O-

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:38

Ik vind de peacock wel echt een Lemieux kleurtje!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:42

Bam, zo snel kan het gaan. Peacock kwam, zag en overwon _O-
Ik heb heel niet-subtiel een reeks foto's gestuurd en gezegd dat ik twijfelde over de kleur en ze zei direct 'ooooh die laatste' :D

Ze mag het best weten, maar als ze wist dat het voor haar was zou ze niet meer antwoorden hahahaha (alsof me dat zou tegenhouden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:53

Granoek schreef:
Muze schreef:
Hunter green? Of idd een van de rood/ paarsige tinten?

Oh ja hunter green waarom heb ik daar niet aan gedacht. Heb zelf de gewone green al en die vind ik super.
Ik kwam met het foto's kijken in dit topic ook op de french rose uit, denk ik dat ze ook wel leuk zou vinden

De french rose heb ik ook. Ben normaal gesproken niet zo van het roze, maar ik vind deze wel mooi.

Hunter green heb ik trouwens ook, voor het geval je een vergelijkingsfoto wil. :+

Edit: Al besloten blijkbaar. :D

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:31

Ik heb een le mieux dekje, navy mesh. Full dressuur.
Stond prachtig op mijn schimmel maar op mijn nieuwe donkerbruine/bijna zwarte pony komt ie minder mooi uit.
Iemand die wil ruilen? Ik heb de hunter green en de bordeaux al.('officiële' naam even kwijt)

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:12

Van de week bij hypostore de Ink Blue besteld. hier een foto te paard *\o/* :D
Iemand toevallig al een foto een van de Mink te paard ?

Afbeelding

Afbeelding

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:50

Ik zit te twijfelen voor een dekje in Bv een crème beige tint voor een fjord..
Of zou dat te vaal worden?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:37

Zo lijkt ie weer bijna paars, wil hem toch echt in het echt zien denk ik. Peacock lijkt me ook heel mooi, maar de ene foto is ie heel blauw en een andere weer wat groener. En dan denk ik echt, welke kleur is het nou :+

Zou dat zelf denk ik niet doen Muze, denk dat een kleur als bijvoorbeeld Hunter Green veel mooier staat :)

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:40

Goldie schreef:
Zo lijkt ie weer bijna paars, wil hem toch echt in het echt zien denk ik. Peacock lijkt me ook heel mooi, maar de ene foto is ie heel blauw en een andere weer wat groener. En dan denk ik echt, welke kleur is het nou :+

Het dekje vind ik meer blauw en de base layer die erbij hoort is meer groen. Ondanks dat passen ze wel bij elkaar, dus het is beide :)

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:00

@Muze, ik vind dat dan net wél weer chique om meer aardekleuren te gebruiken voor paarden. Dus ik ben wel pro.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:30

Ja ik vind het ook mooi, maar ben wel benieuwd hoe t zou staan... caramel ofzo

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:36

Ik heb natuurlijk geen fjord :+ Maar als die geschoren is, komt hij wel wat in de buurt qua kleur?
Voor het idee beige dekje (is wel geen Lemieux)

Afbeelding

En champagne Loire, maar dat is in zomervacht
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:22

Ik heb mijn ink blue ook binnen via Horsehealth, komend weekend mag ie mee naar stal :D kan dan ook even een foto maken op een roodbruine. Wel fijn dat ie op een bonte ook mooi gaat, is gelijk al handig met mijn tinker :))

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 17:44

Ik ben helaas opgelicht via Marktplaats voor twee dekjes die nog missen in mijn collectie.... :( :( :(

Dussss als iemand nog in de aanbieding heeft, hit me up!
- Burnt Copper
- Terracotta
- Denim
- Teal
- Mustard
- Midnight Blue

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 18:08

Oh wat rot

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 00:14

Ik heb er ook 1 besteld vandaag bij Hypostore, ben benieuwd of ik net zo enthousiast ben straks als jullie allemaal. De Carbon Mesh Mulberry voor mijn knappe palomino merrie. Ben benieuwd hoe hij staat bij haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:54

Kon het niet laten... Heb via Hypostore met de 20% korting ook het suède springdekje met de baselayer besteld :') Lijkt me machtig mooie kleur om ook te combineren met mijn cognac tuig voor de crossen. Dat zet het aantal eventingssets op 3 :)) en alle 3 van Lemieux.

Vriend vond het dressuurdekje al een onnodige toevoeging aan mijn verzameling dus ik heb dit pakketje bij mijn moeder laten afleveren :))

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:13

Blackberry28 schreef:
Ik heb er ook 1 besteld vandaag bij Hypostore, ben benieuwd of ik net zo enthousiast ben straks als jullie allemaal. De Carbon Mesh Mulberry voor mijn knappe palomino merrie. Ben benieuwd hoe hij staat bij haar.

Deze heb ik ook,zoek er alleen nog shirt bij in die kleur (baselayer vindt is niet mooi, te sportief voor dressuur). Heb er nu zwart bij

Afbeelding