beslist om de overstap te maken naar western sinds vandaag: -westernzadel -donkergroene westernpad -westernhoofdstel singel is nog onderweg nog reserveteugels zadel alles samen
Folani
Geplaatst: 21-11-15 19:41
vandaag met vrienden naar de epplejeck geweest
nieuwe zweetdeken met hals
nieuw bit
lekker voor van de zomer
voor aan het hoofdstel
voor bij het vrijheidsdressuur
al met al een geslaagde shopdag
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 21-11-15 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:alle avatar afbeeldingen vervangen voor direct zichtbare grote afbeeldingen
lovey_ou
Geplaatst: 23-11-15 15:47
Mijn stubben zadelhoes Let niet op de wedstrijdtroep
En afgelopen woensdag nog even bij EJ geweest. Deken komt daar overigens niet vandaan maar is wel nieuw
Nog een keer dan maar: Het is in dit topic niet de bedoeling om te reageren. Dit topic is puur bedoelt om je harnachement te laten zien. Als je wilt reageren, kan dat in dit topic : Leen @ [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes.
Hopen dat het donkerblauwe dekje mooi staat bij ons bruine tuig en vos We hebben al donkerblauwe peesjes in ons bezit en oornetjes doen we niet aan
MinaV
Geplaatst: 06-12-15 17:28
Heb onlangs mijn rode set uirgebreid Nu heb ik in het rood: zadeldoek, getten, bandages, oornetje, touwhalster, neckrope, leadrope en touwteugels (die laatste twee zijn eigelijk bruin met rode afwerking, maar horen toch bij de set )
Ondanks rood mijn absolute favoriete set en kleur is (heb ook rode auto, rood gsm-hoesje, rood behangpapier in de kamer,... ) vind ik dat deze set zeker niet moet onderdoen! Al ga ik deze niet zo uitgebreid maken als alles wat ik heb in het rood Bij deze kleur blijft het voorlopig bij een doek en getten
Verder gebruik ik heel graag mijn paarse doek alleen spijtig dat ik hier moeilijk getten bij vind! (had tweedehands gekocht in februari, werd opgestuurd via kiala maar had toen nog geen auto en de persoon die dit ging ophalen voor mij was dit vergeten. Gevolg: pakketje teruggestuurd... Ik heb dan opnieuw geld gestort zodat de verkoopster opnieuw kon verzenden maar na bijna een jaar heb ik nog steeds niets! Haar excuus: ik ben verhuisd. Duurt toch geen jaar volgens mij...)
En deze vind ik ook wel leuk (heb geen duidelijke foto te paard ) beetje soberder, maar toch niet minder leuk Had hier ook bandages en een oornetje bij, maar gebruikte deze echt nooit, dus heb ik ze verkocht