Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
galaxyfizzy schreef:Nee helaas, het zadel heeft geen "vak" waar de pommel in gaat anders was dat inderdaad de oplossing geweest. Deze pommel "plak" je op het zadel, er zit van dat hele stevige klittenband over de hele onderkant.
@kwetal: Mijn paard is niet heel breed, L pommel maat van Barefoot, dus valt alleszins mee. Zoals op de foto's te zien is is de pommel voor hem wel echt aan de smalle kant, met die niet zo fraaie drukpunten als de pommel zo los op hem ligt. Is jouw ervaring met dit zadel dat de pommel zich echt genoeg kan aanpassen, met deze foto's in je achterhoofd? Het zou natuurlijk heel mooi zijn als dat zo is, dan kan ik het zadel eventueel gewoon voor hem kunnen gaan gebruiken als ik het aandurf. Ik wil echter geen spijt krijgen, dat hij klachten gaat krijgen omdat de pommel toch teveel drukte/te smal was, en daar ben ik wel heel bang voor. Vandaar bovenstaande vraag.
Iedereen trouwens bedankt voor de feedback!
Sarah_Elise schreef:Jildau schreef:Heeft iemand hier ervaring met Equixantos? Reageren zij gewoonlijk vrij vlot? Ben ongeduldig want wil testen.
Ik heb er wel positieve ervaring mee! Maar ik weet niet meer zo goed hoe snel er gereageerd werd, wel prima volgens mij
Zinook schreef:Ik ben op zoek naar boomloos dekjes waar tassen aanzitten, zoiets hier:http://www.divoza.com/nl/qhp-puffpad-tasje-zadeldek. Losse zadeltassen geven alleen maar druk aan het zadel. Zadeltassen op zijn rug waren niets, zadeltassen vóór aan het zadel gingen op zich goed. Deze zijn nu versleten maar ik ben op zoek naar dekjes met tassen aan. Weet iemand of deze bestaan voor boomloos zadels?
koudbloedig schreef:Hai,
Ik kom even binnenvallen.
Vanmiddag hebben wij na een lange zoektocht (teveel keus) deze barebackpad besteld.
Er zitten dus al inlages in.
Ik vroeg mij af of hier een gewoon dekje onder kan (zodat het minder snel vies/nat wordt) of dat er nog een pad met inlages onder moet.
Hoop dat iemand hier het antwoord op weet.
Alvast bedankt!