PS - wil iedereen dan de links naar de Nederlandse dealers of de fabrikant? (of beiden)
Marcella
Geplaatst: 18-08-14 20:20
Als je een foto wil van de Hidalgo Milwaukee moet het zeggen een bestaande met of zonder paard. En kan er eentje maken maar dan wel zonder paard op dit moment.
Ik heb eerlijk gezegd op het moment heel weinig tijd om hier actief aan mee te werken. Druk bezig m'n nieuwe huisje te verbouwen en in te richten, daarna op vakantie.
Super om jullie reacties te lezen en alvast bedankt dat jullie mee willen werken hieraan! Ik zal de sticky openen zodat jullie daarin kunnen overleggen.
Wat een prachtig zadel francis, staat ook erg mooi op je paard. Komen de nieuwe ghosts ook in kortere versies? Of kan ik gewoon stoppen met kwijlen sparen voor wat anders?
Heb je misschien een indicatie? Wordt wel erg blij van dit nieuws (ookal moet ik waarschijnlijk nog minstens een halfjaar hard doorsparen voor een zadel)
Ik lees net het Sticky verhaal. Mochten er nou foto's bij moeten komen van de Heather Moffet dan hoor ik het wel
_Deniise_
Geplaatst: 20-08-14 11:13
Toch besloten mijn Hidalgo'tje te houden. Hij lag niet helemaal super op mijn paard, maar dat was eigenlijk simpel op te lossen met een pad met inlages eronder!
Foto is gemaakt tijdens de pad-pas-sessie en nog niet met de juiste combinatie inlagers, maar wilde hem toch laten zien
Je zit wel vrij ver weg / hoog boven je paard, maar dat is maar net wat je fijn vindt
_Deniise_
Geplaatst: 20-08-14 13:21
pmarena schreef:
Ziet er netjes uit
Je zit wel vrij ver weg / hoog boven je paard, maar dat is maar net wat je fijn vindt
Ja, dat is echt verschrikkelijk wennen! Voelt soms nog een beetje wiebelig, paard is ook nog maar pas ingereden dus haar balans is ook nog niet helemaal daar haha. Maar zo ligt het zadel wel super op haar en daardoor kan ik er beter in/op zitten Dus ben er wel heel blij mee zo