Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mutsiii schreef:M_ontana schreef:Die heb ik gehad! Hebben we mee verkocht met mijn vorige paard. Op dit paard zou hij toch niet passen
. Fijne kwaliteit! Goed soepel leer, en het blijft ook mooi
.
Superhoe valt de full uit? Gewoon of groot/kleiner?
JenniferU schreef:Ik heb sinds kort het kopstuk vd passier fortuna gekocht en een br anatomische neusriem erbij.
Keelriem ,bakstukken, kleiner maat bit en frontriem zijn de volgende die worden vervangen.
[ [url=m/vnmVqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paard loopt er super fijn op
Rena100 schreef:JenniferU schreef:Ik heb sinds kort het kopstuk vd passier fortuna gekocht en een br anatomische neusriem erbij.
Keelriem ,bakstukken, kleiner maat bit en frontriem zijn de volgende die worden vervangen.
[ [url=m/vnmVqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paard loopt er super fijn op
Wat is er anatomisch aan die neusriem als ik vragen mag? Zie daar niets geks aan?
Kopstuk ziet er wel een fijn uit!
Rena100 schreef:Ik zeg: mooi verkooppraatje
Vind daar eerlijk gezegd niets anatomisch aan, maar meer gewoon een model neusriem. Wel een hele mooi trouwens, dat dan wel. En als je paard het fijn vindt, dan maakt het ook niet uit toch!
Rena100 schreef:Vorm zal best anders zijn, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een micklem lijkt dit bij verre na niet op een anatomische neusriem. Maar meer op een gewone neusriem met een mooi vormpje
Ik verwacht bij een engelse neusriem die anatomisch is eerder zoiets (plaatje van google):
http://boktimg.nl/sites/default/files/3 ... da6e75.JPG