Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:ES heeft tot 50% korting.. Maar ik keek net en de Bronze Gold is er niet meer in Full dressuur en van de Orchid Bloom is er helemaal geen dekje bij..En het Silver Cloud halster is er ook niet meer in full.. Het Monaco Blue halster dan weer wel, maar laat ik nou ongeveer dezelfde kleur hebben van een ander merk..
Texas02 schreef:Haha, dat is wel gaaf!Ik twijfelde nog over het Evening Haze dekje, maar toch maar niet gedaan omdat ik denk dat ik mijn Pistachio White mooier vind en de Evening Haze dan zou blijven liggen.. Maar toch is er nog steeds lichte twijfel
Is het een hele andere kleur dan de Pistachio White? En is de Bronze Gold nog ergens te krijgen in Full Dressuur?
Haf_Woezel schreef:Raad:
Kerstcadeautjes tijd…
Ik twijfel tussen de ES Bordeaux en de ES golden brown op mijn HAFLINGER.
Vind ze beide mooi. De bordeaux gaat mooi afsteken maar vind de boord zo saai. En de golden brown is gewoon goed zo maar steekt minder af.
urosa schreef:Afkepieteke, dat is balen zeg!
Als het goed is komt mijn dekje welke ik bij PS of Sweden direct besteld heb vandaag.
darkadia mooie collectie!'
Famke0506, bij jou vind ik de grote signature juist mooier staan, maar moet je dus een behoorlijk paard voor hebben
Famke0506 schreef:urosa schreef:Afkepieteke, dat is balen zeg!
Als het goed is komt mijn dekje welke ik bij PS of Sweden direct besteld heb vandaag.
darkadia mooie collectie!'
Famke0506, bij jou vind ik de grote signature juist mooier staan, maar moet je dus een behoorlijk paard voor hebben
Ja klopt, ik vind het zelf ook niet heel erg storend omdat champ 178 is. maar heb ook een fries van 160 en daar vind ik ze dus echt veel te groot op