Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_Ruiterhuis schreef:Chesss schreef:Ik weet niet of hier mag maar ik ben op zoek naar de loire oak green maat L dressuur.
Als iemand iets weet hoor ik het graag. Zou hem graag aan mijn collectie willen toevoegen.
Ik heb hem nog op voorraad voor €67,50
https://www.limburgsruiterhuis.nl/shop/ ... -oakgreen/
Wiwabalia schreef:Vraagje tussendoor, heb toch op een MP dekje geboden.
De Carbon mesh zwart heeft een grijs randje, maar soms zie ik ze wel volledig in het zwart..
Zit verder geen verschil tussen toch, enkel dat randje?
Wiwabalia schreef:Staat mooi de Musk en Fig!
Ik krijg van mijn man de Carbon Mesh in het zwart. Ik werd overboden door eene MB, bleek mijn man te zijn..![]()
De eerst volgende koop word dan de Oak, gezien die limited is en ik bang ben dat ik hem anders misloop, maar komende twee weken mag ik echt even niks meer kopen.. nogal veel nieuwe dekjes in relatief korte tijd..
Belker schreef:Wiwabalia schreef:Staat mooi de Musk en Fig!
Ik krijg van mijn man de Carbon Mesh in het zwart. Ik werd overboden door eene MB, bleek mijn man te zijn..![]()
De eerst volgende koop word dan de Oak, gezien die limited is en ik bang ben dat ik hem anders misloop, maar komende twee weken mag ik echt even niks meer kopen.. nogal veel nieuwe dekjes in relatief korte tijd..
Is bij agradi in de uitverkoop zonder memoryfoamrand.
Organa schreef:Vast al een keer gevraagd, maar heeft iemand ervaring met het lemieux zadelbontje?
Ik gebruik nu een mattes op aanraden van mijn zadelmaker. Echter valt deze na een jaar gebruiken helemaal uit![]()
Ik wil nu dus graag een nieuwe! Andere merken mogen ook aangeraden worden
Organa schreef:Vast al een keer gevraagd, maar heeft iemand ervaring met het lemieux zadelbontje?
Ik gebruik nu een mattes op aanraden van mijn zadelmaker. Echter valt deze na een jaar gebruiken helemaal uit![]()
Lottekuhh_x schreef:Organa schreef:Vast al een keer gevraagd, maar heeft iemand ervaring met het lemieux zadelbontje?
Helaas geen ervaringen met die van LeMieux. Wat enorm balen van de mattesIk heb er zelf ook twee en eentje al jaren en deze zijn echt nog zo goed als nieuw
ElmoVelo schreef:Weet iemand waar ik een zwarte Lemieux eventing singel kan vinden? Zie alleen de bruine variant..
https://hypostore.nl/lemieux-gel-tek-an ... wcB#533=92
Deze bedoel ik. Op deze site staat dat het een dressuursingel is, maar op de Lemieux site zelf staat hij tussen de eventing producten.
L_Ruiterhuis schreef:ElmoVelo schreef:Weet iemand waar ik een zwarte Lemieux eventing singel kan vinden? Zie alleen de bruine variant..
https://hypostore.nl/lemieux-gel-tek-an ... wcB#533=92
Deze bedoel ik. Op deze site staat dat het een dressuursingel is, maar op de Lemieux site zelf staat hij tussen de eventing producten.
Welke maat heb je nodig? Dan kan ik de levertijd voor je navragen mocht je willen?