Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JameyDL schreef:Ik heb een rare find volgena mij, heb een volledige set musterd gekocht van iemand. Cc dekje L, L oornetje en Bandages maar denk dat ik die ga verkopen. Kan echt niet wachten tot dat het hier is
Ben 3 maanden geleden mijn lemieux kopen begonnen heb nu
Sorbet cc met oornetje
Olive cc met oornetje
Carbon mesh cc
Olive dressage met Bandages
Blush dressage bandanges en oornetje
Musterd cc met oornetje.
Weet alleen echt niet voor welke kleur ik volgende moet gaan denk Icebleu.
Padoertje schreef:Klopt het dat de snug boots erg krap vallen? Voor mijn paard welke altijd maat cob heeft en M van beschermers, zitten ze erg krap op de onderste 2 riempjes. Rekt het elastiek nog iets mee, of is daar met dit nieuwe model minder sprake van?
Voor de achterbenen heb ik ook M, maar dat is gewoon sneu als ze dicht zitten, zo strak. Paard heeft echt ponybeentjes, dus ik snap er niets van. De L is voor het voorbeen te lang, dus dat is ook geen optie. En als ik de M van de achterbenen om het voorbeen doe, dan zitten de sluitingen wel beter, maar vind ik het neopreen weer teveel de kootholte ingaan. Met buigen komt daar een enorme kniek in en dat lijkt me ook niet comfortabel. Meer mensen dit probleem? Ik ben echt op zoek naar harde beschermers die de kogel steun geven, ivm een operatie aan een sesambeentje, maar ik ben bang dat ik het wellicht bij een ander merk moet gaan zoeken.
Lauke schreef:Klopt, ze zijn echt voor hele smalle beentjes. Nu ben ik daar juist heel blij mee
Heb zowel de zwarte als de witte in maat M. Ze rekken wel nog heel ietsje uit in gebruik.
[ [url=m/4Rza5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Padoertje schreef:Lauke schreef:Klopt, ze zijn echt voor hele smalle beentjes. Nu ben ik daar juist heel blij mee
Heb zowel de zwarte als de witte in maat M. Ze rekken wel nog heel ietsje uit in gebruik.
[ [url=m/4Rza5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijne heeft smalle benen en ijzermaatje 0, dus dat zegt genoeg Maar echt krap vind ik ze. Ik ga morgen de hind M nog maar eens om de voorbenen doen en kijken wat er gebeurt met stappen. Niet dat het ongemakkelijk in de koot zit zeg maar... En anders maar even zoeken naar iets vergelijkbaars. Baal er wel van, want wilde de Snug boots echt zo graag
Renee_S schreef:Ik vind zelf die met memoryfoam inderdaad echt niet fijn liggen icm bontje, daar is dan de ruimte niet meer voor.
Die met D-ring lusjes past bij mij heel prima icm mn bontje. Maar ik heb wel mijn bontje ook van lemieux, dus die kan ik juist ook weer vast leggen met de Dring lusjes van mn dekje. Ideaal vind ik dat
kimwilliam schreef:Renee_S schreef:Ik vind zelf die met memoryfoam inderdaad echt niet fijn liggen icm bontje, daar is dan de ruimte niet meer voor.
Die met D-ring lusjes past bij mij heel prima icm mn bontje. Maar ik heb wel mijn bontje ook van lemieux, dus die kan ik juist ook weer vast leggen met de Dring lusjes van mn dekje. Ideaal vind ik dat
ik heb ook het bontje van lemieux met opvullingen. deze heb ik alleen achter.
mijn bontje moet ik wel vast maken aan mijn singelstoten, raar, komt dat misschien door de variant met of zonder vullingen?
Renee_S schreef:ik heb ook het bontje van lemieux met opvullingen. deze heb ik alleen achter.
mijn bontje moet ik wel vast maken aan mijn singelstoten, raar, komt dat misschien door de variant met of zonder vullingen?