Francis mooi zadel! Zonde van de wijzigingen zonder dat je op de hoogte was. Hoop dat je ondanks de puntjes toch veel plezier van het zadel gaat hebben

Hannatjuh zonde dat het zadel zo blijft glijden. Ik heb ook een tankje zonder schoft en platte brede rug. Daarop bleef de Hidalgo heel netjes liggen zonder schuiven (maar sneed hierbij helaas in zijn schouder, hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk), en de Heather Moffet ligt echt enorm netjes. Ook ik had altijd last van alle schuivende zadels.

Kan best mooi worden als ik zo hoor wat je besteld hebt
Pmarena's oplossing, door het klittenband op de basis onder de zit te plakken is mooi - zoiets had hij ook gemaakt, maar dan via de zijkant en dat hielp niet echt om het in de kamer te doen (bovendien was het een heel gepruts gezien de constructie van de Ghost) en in het midden van de basis zit geen klittenband, dus kan het daar ook niet.
wel lief van je, maar ik heb niet precies die geprobeerd maar wel met v singelstoten. zelf ben ik ondertussen op het punt, dat als het zadel zo erg schuift dat het dan gewoon simpelweg niet geschikt is voor haar.
Ik vond ergens een foto van de onderkant van het zadel, want Topreiter zelf geeft totaal geen details prijs en dat stemde me nou niet erg hoopvol dat dit op elk paard zou kunnen passen... maar ja, wie ben ik