Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wisdem schreef:Heb je de Dry Tex of de Nubuck leer versie?
Lara schreef:Ik heb een vraag
Ik wil graag een bondje voor mn cheyenne
Is dit een universeel bondje : http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... chaap.html ?
Citaat:Dit Barefoot zittingovertrek kan op alle Barefoot-zadels gebruikt worden.
Lara schreef:Jawel jawelMaar ik wilde het toch even zeker weten
pmarena schreef:Verder zie ik dat je er beugelriemen aan gebruikt met de gespen naar boven, dit is echt een afrader omdat die gespen als bobbels door kunnen drukken in zowel de rug van je paardje als jouw bovenbenen. Nu zal dat met HD-inlages nogal meevallen maar het is zeker iets dat ik zou veranderen.
StableDoor schreef:Ik heb ook nog een vraagje.
Mijn Barefoot Cheyenne schuift enorm opzij met opstijgen, en af en toe ook met rijden zelf. Met het rijden kan het natuurlijk komen door scheefheid.
Ik vind dit erg vervelend, want iedere keer zakt m'n zadel op zijn buik. De singel (gewone Wintec Elastic) wil ik in ieder geval niet strakker doen.
Wat kan ik hieraan doen?
Edit: paard is licht overbouwd, rondgeribd en heeft geen schoft.
PeerAppel schreef:StableDoor schreef:Ik heb ook nog een vraagje.
Mijn Barefoot Cheyenne schuift enorm opzij met opstijgen, en af en toe ook met rijden zelf. Met het rijden kan het natuurlijk komen door scheefheid.
Ik vind dit erg vervelend, want iedere keer zakt m'n zadel op zijn buik. De singel (gewone Wintec Elastic) wil ik in ieder geval niet strakker doen.
Wat kan ik hieraan doen?
Edit: paard is licht overbouwd, rondgeribd en heeft geen schoft.
Opstappen met een voetje van iemand of een opstapje. Sws is opstijgen niet heel erg geweldig voor de rug van het paard.