LM heeft inmiddels ook maar een eigen plank in de kast geregen omdat het niet meer paste.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suus__ schreef:manonnevot schreef:Weet iemand hier een shirt voor bij de suede oak?
Wintercollectie van Anky & Pikeur heeft een donkergroene kleur die ik er wel mooi bij vind passen
Misschien kan je nog wat vinden in de sale nu. Kleur van Anky heet; Green Gables, van Pikeur zou ik even op moeten zoeken mocht je die ook willen weten.
Suus__ schreef:manonnevot schreef:Weet iemand hier een shirt voor bij de suede oak?
Wintercollectie van Anky & Pikeur heeft een donkergroene kleur die ik er wel mooi bij vind passen
Misschien kan je nog wat vinden in de sale nu. Kleur van Anky heet; Green Gables, van Pikeur zou ik even op moeten zoeken mocht je die ook willen weten.
Vientje schreef:Mijn Fig en Marine zijn onderwegZag toevallig vanmiddag in de ruitersportzaak in de buurt ook de Sienna, die is in het echt wel veel mooier dan hij online lijkt...denk dat die er ook nog wel komt bij een goede aanbieding
En deze week de Bluebell in actie, vind die toch ook verdomd mooi op mijn noot![]()
[ [url=m/jYI8QR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gerardyolo schreef:Heeft iemand een vergelijkingsfoto van de sorbet en de sienna?
Mocht iemand evt een foto vd sienna en papaya hebben is die ook meer dan welkom!
Vlgm zijn de papaya en de sorbet bijna identiek
Gerardyolo schreef:Heeft iemand een vergelijkingsfoto van de sorbet en de sienna?
Mocht iemand evt een foto vd sienna en papaya hebben is die ook meer dan welkom!
Lottekuhh_x schreef:Gerardyolo schreef:Heeft iemand een vergelijkingsfoto van de sorbet en de sienna?
De papaya en sorbet lijken niet op elkaar. Ik heb ze beide en de sorbet is zalm kleurig en de papaya echt roze
StonedRomy schreef:Oretha schreef:Wie weet wat CC betekend bij Lemieux? Passen deze goed ondereen vzh zadel?
Cc zijn de spring dekjes. Het is echt uittesten wat het mooiste past, dressuur spring of vzh.
Chesss schreef:Ik weet niet of hier mag maar ik ben op zoek naar de loire oak green maat L dressuur.
Als iemand iets weet hoor ik het graag. Zou hem graag aan mijn collectie willen toevoegen.