Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Ik vind de pasvorm rond de ogen ook fantastisch. Onder de kaak is t net aan bij die van mij. Maar dat rekt vanzelf mee.
Goldie schreef:Ik kon m nergens meer krijgen, overal uitverkocht en had er toen met spoed een nodig. Uiteindelijk een Cashel geworden, maar ben maar matig enthousiast
Goldie schreef:Ik kon m nergens meer krijgen, overal uitverkocht en had er toen met spoed een nodig. Uiteindelijk een Cashel geworden, maar ben maar matig enthousiast
Saaams schreef:Ik vind de pasvorm rond de ogen ook fantastisch. Onder de kaak is t net aan bij die van mij. Maar dat rekt vanzelf mee.
emilie schreef:emilie schreef:Weet iemand hoe de maten van de rijleggings vallen? Het zijn gecombineerde maten zie ik UK 8-10, zou 36-38 moeten zijn, valt dat ook zo?
Iemand hier nog antwoord op toevallig?
Sassieja schreef:Mooi, heb hem ook besteld, maar zonder neusstukje; waar ik nu, als ik jouw foto zo zie Ashmi een beetje spijt van heb.
Heb namelijk altijd nog een neusbeschermer ook om vanwege zn witte neus, maar die word vakkundig gesloopt door hem en de shet; maar was bang dat het neusstuk niet lang genoeg zou zijn...
Heb ook een XL besteld, maar ben bang dat hij niet gaat passen als ik jouw paardje zo zie...
Farjen schreef:Ik heb er 1, geweldige broekMaat ga ik even voor je checken
#edit:
Maat is EU 38/40, UK 10/12
In Kingsland leggings heb ik M (bovenste op foto)
In de PS of Sweden heb ik 38 (middelste op foto)
En dan de groene is de Lemieux
[ [url=m/59fuqE.jpg]Afbeelding[/url] ]