pmarena schreef:Zou best kunnen. M of eventueel S, in ieder geval niet breder.
Heb jij toevallig dat lijstje nog met welk nummer welk model zadel is, wbt de barefootzadels?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pmarena schreef:De modelnummers / zadelnummers weet ik zo allemaal niet eerlijk gezegd, omdat dat in de praktijk eigenlijk nooit relevant is. Want als je het zadelnummer hebt, dan heb je ook (een foto van) het zadel en dan ZIE je simpelweg welk model het is
Het serienummer is natuurlijk wel handig als je twijfelt over de maat van het zadel, of wanneer het gemaakt werd
. pmarena schreef:Ja ik had het een tijd op de site staan maar op een gegeven moment hebben ze vanuit zeg maar het hoofdkantoor in Duitsland gevraagd om de uitleg van het serienummer offline te halen, omdat het ook gebruikt werd door producenten van namaak om het echter te laten lijken
carika schreef:Ik heb niet alle 400 paginas kunnen lezen maar met de zoekfunctie kom ik er niet uit ...
Wij hebben een shetlander, echt een kleintje van 85 cm gekocht. Ik zoek een barebackpad, voltige singel of zadeltje voor onze dochter van 2,5 jaar. Het gaat echt alleen om stapritjes.
Hebben jullie een tip?

carika schreef:Wintec kids en Christ bbp... Beide niet te vinden via marktplaats![]()
Ik wacht nog wel even tot de pony er is voordat ik een nieuwe bestel.
Mocht iemand er nog een te koop aan bieden hoor ik het graag
Celebi schreef:Iemand hier ervaring met schuif partijen met opstappen vanaf de grond? Ik weet dat het beter niet kan en ik doe het eigenlijk nagenoeg nooit, maar wilde toch even proberen hoe stevig het zou zijn en het gleed me iets te snel. Dat maakt me aan het twijfelen hoe stevig het geheel is bij grote schrikreacties. Wil niet aan de zijkant eindigen natuurlijk. Alles bleef goed op elkaar, de Edix halfpad, mijn LeMieux dekje en de TCS, alleen het hele geheel ging opzij. De onderste pad is een Edix halfpad met merino onderzijde. Zou het wol te glad zijn voor mijn paard?