[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:27

pmarena schreef:
Zou best kunnen. M of eventueel S, in ieder geval niet breder.

Heb jij toevallig dat lijstje nog met welk nummer welk model zadel is, wbt de barefootzadels?

pmarena

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 07:57

De modelnummers / zadelnummers weet ik zo allemaal niet eerlijk gezegd, omdat dat in de praktijk eigenlijk nooit relevant is. Want als je het zadelnummer hebt, dan heb je ook (een foto van) het zadel en dan ZIE je simpelweg welk model het is :)

Het serienummer is natuurlijk wel handig als je twijfelt over de maat van het zadel, of wanneer het gemaakt werd :j

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 17:31

pmarena schreef:
De modelnummers / zadelnummers weet ik zo allemaal niet eerlijk gezegd, omdat dat in de praktijk eigenlijk nooit relevant is. Want als je het zadelnummer hebt, dan heb je ook (een foto van) het zadel en dan ZIE je simpelweg welk model het is :)

Het serienummer is natuurlijk wel handig als je twijfelt over de maat van het zadel, of wanneer het gemaakt werd :j

Ja dat is ook zeker zo, voorheen was het op een barefoot site te vinden welke wat was, vond dat altijd wel handig, want er zijn altijd mensen die je niet geloven. :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 07:20

Ja ik had het een tijd op de site staan maar op een gegeven moment hebben ze vanuit zeg maar het hoofdkantoor in Duitsland gevraagd om de uitleg van het serienummer offline te halen, omdat het ook gebruikt werd door producenten van namaak om het echter te laten lijken :x

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 12:08

Had er trouwens iemand een idee waar ik de hoesjes van een FRA singel apart kan bestellen? Drie van de 4 zijn inmiddels spoorloos en de vierde is zo opgerekt dat ik die constant verlies :+ .

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 20:30

pmarena schreef:
Ja ik had het een tijd op de site staan maar op een gegeven moment hebben ze vanuit zeg maar het hoofdkantoor in Duitsland gevraagd om de uitleg van het serienummer offline te halen, omdat het ook gebruikt werd door producenten van namaak om het echter te laten lijken :x

Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling. :(