Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Die gouden past perfect bij mn wedstrijdtenue.. rest is mwah. Schijnt ook rood met zilveren bies en met gouden bies te zijn. Vind de verwachtte blauwe glitter van es denk ik mooier.Al koop ik die ook niet na het zien van de beschadigingen bij de mahogany..
Scheelt weer, dan hou ik geld over voor de nieuwe esk graffiti
ivy_power89 schreef:Die grijze glitter![]()
Maar ik heb mij zowieso voorgenomen geen 99 euro voor ps meer uit te geven als ze vervolgens voor een prikkie met thehorselet te krijgen zijn. Kijk nu ook, dekjes van de vorige kerst editie waren nu ook nog te krijgen.
Marieke1495 schreef:Hier de moonrock, maar die is qua formaat wel echt een stukje kleiner. [ [url=m/QcTXrs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi Kimley! Hoe ging het?
Keizerinnnn schreef:san4nie schreef:Heeft er toevallig iemand een square wine dekje in full dressuur extra besteld en wil hem verkopen?
Heb hem niet extra besteld maar twijfel er nog over of ik hem wil houden.
Zal er morgenavond nog eens goed naar kijken!
x_ankieee schreef:Hadden jullie deze al gezien? Schijnt de kerst release te zijn![]()
[ [url=m/QSX8zX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZFJMOy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Haf_Woezel schreef:Raad:
Kerstcadeautjes tijd…
Ik twijfel tussen de ES Bordeaux en de ES golden brown op mijn HAFLINGER.
Vind ze beide mooi. De bordeaux gaat mooi afsteken maar vind de boord zo saai. En de golden brown is gewoon goed zo maar steekt minder af.
Ik zou voor de Bordeaux gaan, hij is echt prachtig![]()
[ [url=m/hJQRmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel of ik dan de Purple Gold vanavond bestel.. Of de Orchid Bloom, maar ik denk dat ik toch de Purple Gold mooier vind.. Ze zijn beide mooi, maar op de één of andere manier ben ik deze tijd van het jaar toch meer van de donkerdere dekjes.. Nee, beide mag echt nietEigenlijk mag 1 al niet, heb net dat kastje gekocht, en paard moet helaas geschoren worden.. Kost ook weer geld..
Hij heeft zo'n dikke vacht, hij zweet zo erg dat zelfs mijn ES dekjes doorweekt zijn en niet weer droog worden..