Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElmoVelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:50

MariekeS_ schreef:
Ik lees hier dat meerdere mensen problemen hadden met het vastlopen van de bestelling op de website van Horze.

Is er ook iemand bij wie het scherm vastliep, het geld afgeschreven is maar er geen bestelbevestiging ontvangen is, bij wie de bestelling wel goed gegaan is? :+

Nu de prijzen omhoog zijn gegaan zou ik balen als de bestelling niet gelukt is :+

Heb je op je account gekeken bij bestel geschiedenis?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 16:01

ElmoVelo schreef:
MariekeS_ schreef:
Ik lees hier dat meerdere mensen problemen hadden met het vastlopen van de bestelling op de website van Horze.

Is er ook iemand bij wie het scherm vastliep, het geld afgeschreven is maar er geen bestelbevestiging ontvangen is, bij wie de bestelling wel goed gegaan is? :+

Nu de prijzen omhoog zijn gegaan zou ik balen als de bestelling niet gelukt is :+

Heb je op je account gekeken bij bestel geschiedenis?

Nee, ik had zonder account besteld.
Ik heb inmiddels wel geprobeerd in te loggen en mijn e-mailadres blijkt al geregistreerd. Het wachtwoord weet ik alleen niet en de wachtwoord reset e-mail komt niet aan... Meerdere issues dus met mij :+

Ik had de klantenservice sowieso al gemaild en inmiddels ook reactie dat ze er naar gaan kijken.
Via pb ook gehoord dat ik niet de enige ben.

Rustig afwachten dan maar. Ik ben benieuwd.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 16:51

Heeft iemand een foto van een wit loire dekje? Ik twijfel tussen de mesh en de loire, maar vind op google dat singelstuk en waar het loire logo op zit zo vies rokersgeel -O- Niet alle foto's overigens, dus weet nou niet of die gelige foto's slecht zijn, of die witte beter dan in het echt.

xLiez

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 17:51

Mijn Sienna van Horze is ook binnen *\o/* hij is nog mooier in het echt! Echt een roestkleur. Heb de base layer in sienna in maat 38 te koop. Stuur maar pb voor interesse. Heb zelf de 36 nog gekocht want 38 is iets te groot.

Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 17:54

xLiez schreef:
Mijn Sienna van Horze is ook binnen *\o/* hij is nog mooier in het echt! Echt een roestkleur. Heb de base layer in sienna in maat 38 te koop. Stuur maar pb voor interesse. Heb zelf de 36 nog gekocht want 38 is iets te groot.

[ [url=m/V8FfF6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja he <3

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 17:58

hoi!

iemand hier nog enig idee waar ik met korting de papaya spectrum kan vinden?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:00

Goldie schreef:
xLiez schreef:

[ [url=m/V8FfF6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja he <3

Ja echt een prachtige kleur. Was bang dat hij te oranje zou zijn maar vind hem meer naar roodachtig, echt roest kleur. Wou hem vanavond qua kleur passen op onze pony’s maar vrees dat die verregend zijn en onder de modder zitten :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:11

Haha die van mij waren ook verregend en modderig :+ maar toch even gepest.

Fig en sienna op de wildkleur vos (die lekker haar mooiste jaarling pose gebruikte vandaag _O- ) de sienna ligt gek omdat de fig eronder ligt ter bescherming, twijfelde over het kleurtje in combinatie met de pony.
Fig vind ik super chique, sienna kan onder het mom dat een springoutfit wel een beetje fout mag zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Ons schattige veulentje ook weer even verzopen in dekjes haha, voor de mensen met een palomino
Afbeelding
Afbeelding

En de fig op een niet-oranje vos
Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:56

Daphne__ schreef:
Heeft iemand een foto van een wit loire dekje? Ik twijfel tussen de mesh en de loire, maar vind op google dat singelstuk en waar het loire logo op zit zo vies rokersgeel -O- Niet alle foto's overigens, dus weet nou niet of die gelige foto's slecht zijn, of die witte beter dan in het echt.

Bij mij is het witte leren stuk gewoon wit
Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 19:07

Noisy schreef:
Daphne__ schreef:

Bij mij is het witte leren stuk gewoon wit
[ [url=m/oPJryn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het wit leren singelstuk is gewoon mooi helderwit :j ik heb hem al dik een jaar en gebruik hem best vaak maar hij is nog spierwit. Het hele dekje overigens :D

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 19:17

Daphne__ schreef:

Ik heb dan wel gewoon de witte suede, maar daar is het leren stuk inderdaad gewoon mooi wit, zeker niet gelig.

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 19:23

Mocht iemand nu zn midnight blue eruit doen, denk aan mij :D

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:20

Hier ook de fig binnen! Heb de laatste tijd weinig lemieux maar ben hier wel content mee :o
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 22:02

Ik ben benieuwd of het nu een fout was bij horze scheelt bijna €20 := ik heb er iig geen spijt van!

evie2333

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 08:10

Hoii! Wat een leuk topic, ik volg het even

Ik moet eerlijk zijn, ik heb (nog) niks van lemieux. Heb een grote c pony met smalle beentjes (pees- en kogelbeschermers maat shet).
Zit er overna te denken lemieux flextrainers aan te schaffen met een dekje. Welje maat flextrainers (voor en achter) raden jullie aan?

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 08:27

Ik heb de marine ook binnen, super mooi!

Heeft iemand de grafter boots al ergens gezien in marine?

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 09:04

evie2333 schreef:
Hoii! Wat een leuk topic, ik volg het even

Ik moet eerlijk zijn, ik heb (nog) niks van lemieux. Heb een grote c pony met smalle beentjes (pees- en kogelbeschermers maat shet).
Zit er overna te denken lemieux flextrainers aan te schaffen met een dekje. Welje maat flextrainers (voor en achter) raden jullie aan?

Welke flextrainers bedoel je dan precies? :)

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:15

Ik heb nog te koop:

- Mink suède set full dressuur met S liberté baselayer

- flextrainers zwart mesh maat M

- Plum support boots maat M

Iemand geïnteresseerd? :o Alles ZGAN

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:23

Iemand een idee of dit er nog uit te wassen is en waarmee? Heb er 3x vlekken verwijderaar op gedaan en 3x uitgewassen, het is een beetje minder erg geworden maar je ziet het nog wel. Helaas het nadeel van dekjes via marktplaats.

Afbeelding

MerleSimoneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:38

Bedoel je vanish als vlekkenverwijderaar? Die heeft ook zon spray, en anders weken in oxi actoin laten intrekken en daarna in de wasmachine met gewone wasmiddel + beetje vanish? En anders misschien groene zeep?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:59

KirstenChes schreef:
Iemand een idee of dit er nog uit te wassen is en waarmee? Heb er 3x vlekken verwijderaar op gedaan en 3x uitgewassen, het is een beetje minder erg geworden maar je ziet het nog wel. Helaas het nadeel van dekjes via marktplaats.

[ [url=m/3bMZzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al ossengalzeep geprobeerd? Gelukkig is het onder je zadel.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 12:06

Bedankt voor de tips ik ga het proberen. Ik heb Shout gebruikt. Gelukkig wel onder het zadel inderdaad.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 13:35

Nou, ook ik had geen bestelbevestiging gekregen en kon de bestelling nergens terugvinden. Heb ze gemaild en net een reactie ontvangen.. Mooi kl*te dit -O-
Ik heb ze gebeld en ze geven aan dat ik de dekjes wel opnieuw kan bestellen en dan het verschil terugkrijg, dus dat is dan wel weer netjes opgelost. Hoop alleen dat dat dan ook gewoon gaat gebeuren |o

Afbeelding

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:09

Figo88 schreef:
Nou, ook ik had geen bestelbevestiging gekregen en kon de bestelling nergens terugvinden. Heb ze gemaild en net een reactie ontvangen.. Mooi kl*te dit -O-
Ik heb ze gebeld en ze geven aan dat ik de dekjes wel opnieuw kan bestellen en dan het verschil terugkrijg, dus dat is dan wel weer netjes opgelost. Hoop alleen dat dat dan ook gewoon gaat gebeuren |o

[ [url=m/caTCc6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmmm, heel jammer. Wordt voor alle partijen wel lekker ingewikkeld zo.

Ook jammer voor het impulsaankoop gevoel :') dan hoeft het al niet meer van mij als het bij mij ook daarop uitkomt, stom is dat :')

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:12

Figo88 schreef:

[ [url=m/caTCc6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah joh, kan toch gebeuren. Vind het een hele nette oplossing.