Ben ook wel benieuwd naar foto's te paard Polo013 !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Majabeestje schreef:MariekeS, ja dat stuk idd. Is best ruim. Maar heb jij dus ook? Hmm misschien hoort het idd wel zo.
Djeredalover, het hoofdstel heb ik tweedehands gekocht en is behoorlijk soepel..
Had het idee dat mijn pony haar neus gewoon te smal is..
Djeradalover schreef:Majabeestje schreef:MariekeS, ja dat stuk idd. Is best ruim. Maar heb jij dus ook? Hmm misschien hoort het idd wel zo.
Djeredalover, het hoofdstel heb ik tweedehands gekocht en is behoorlijk soepel..
Had het idee dat mijn pony haar neus gewoon te smal is..
Oh dan gaat dat hier niet op.
A enheelveelnummers: ik heb in 2014 mijn micklem bij agradi gekocht met 35% korting.
pantarhei schreef:Ik heb de Nika revolution gekocht. Eerste had lijmvlekken op het wit en is snel omgeruild voor een nette. Pasvorm is wat bijzonder. Mijn paard zit tussen cob en full in, nu de bakstukken bit en neusriem bijna bovenaan vast, dus op zijn kleinst, ik denk tweede gaatje. Neusriem bovendeken op laatste gaatje, terwijl ze heel smal neusje heeft. Sperriem in het midden. Frontriem wel mooi lang, heeft ze meestal extra full en deze heeft nog kleine wave. Oh ja teugels lijken meer cob dan full
Meer van dit soort ervaringen ?
Stamper schreef:Ik lees goede verhalen over een anatomische hoofdstel.
Ik wil er een aanschaffen voor mijn haflinger.
Nu was mijn vraag, wat is nou een goede?
Kwam op de EJ site wel de Harry's Horse Elegante tegen.
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... 11870.html
Moet wel leuk en betaalbaar blijven!
Ze heeft nu een HKM hoofdstel!
[ [url=m/YtslxD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9QVhpg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VToXmC.jpg]Afbeelding[/url] ]
pantarhei schreef:Nika een rondje gevet en nu super soepel en blijft ook netjes. Kop en neusdeel zijn al heel soepel nu de rest ook. Prijs kwaliteit is mijn inziens prima